در این مدت ؛ زندگی به گونه ای سپری شده است که میتوانم سال ها بدون آنکه هیچ اتفاق غم انگیزی رخ بدهد ، غمگین بمانم...🚶♀یه چیزایی نمیشه دیگه ...ما هم ولش کردیم گذاشتیم که نشه ... شاید بعدا شد یا شاید به جاش یه چیزای دیگه شد 🙂 نمیدونم ، ولی ای کاش می شد... ...۱۴۰۳/۳/۱۹... چیزایی که میتونستن فوق العاده باشن رو خراب کردم فقط چون حالم خوب نبود🥲.....بنده خصومت شخصی با کسی ندارم، از همه به یه اندازه بدم میاد.😁
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
فکنم ازین مایع های روغنی هس اسمشو یادم نمیاد برای صافی مو استفاده میکنن .فکنم خوب باشه
در این سوگ عظیم،او به دنبال ماه خویش میگردد؛هر پیکر،بذری ست که از خاک استبداد،جنگل آزادی خواهد رویاند.آقایون عزیز ممنون میشم درخواست دوستی ندید با تشکر.