2777
2789

قرص ال ی رو اصلا از روز اول پریودی میخورن قط ن ولی کمش میکنه

من ک بهت گفتم اگه مال موندن نیستی برو گفتم ما بچه پایین شهریم زیاد محبت ندیدیم زود وابسته میشیم😔ی چندتا سوال داشتم ازت ؟؟؟میگم الان برای اون نگران میشی؟دستشو میزاره رو دستت وقتی دنده عوض میکنی؟عکسم باهاش میگیری بزاری استوری هات؟میگم ددددلبر منو فروختی با پولش اونو خریدی؟💔💔💔باش برو خوشبخت بشی ولی اینو بدون یروزی میرسه دیگه ب تو نمیرسه حالا برو👋

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بلی من روز اول سه تا خوردم و روزای بعدشم روزی یدونه قطع شد

اگر خواستی سرزمینت را آزاد کنی ده گلوله در تفنگت بگذار ، نه گلوله برای خائنین و آدم فروشان و تنها یک گلوله برای دشمنت کافیست! ✅️آدولف هیتلر

اگه خونريزى زياده مفناميك اسيد هم ميدن دكترا

پريودى چون تغيير هورموناس حتما دكتر برو تا به تعطيلى اخر هفته نخوردى 

خدايى نكرده مصرف داروى سرخود باعث ميشه تا كلى وقت ادم دنبال درمان باشه

پريودى واسه خانما خيلى مهمه همه چيشون درگيرشه

يه دكتر زنان خيلى بهتر ميتونه كمك كنه


ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز