2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خوبه بنظرم آدم شرایط جسمی و مالیش اوکی باشه و البته فاصله سنی بیاره

خدایا شکرت بابت همه نعمت هایی دادی . بنظرم هیچ کدوم از نعمت های خدا کوچیک نیستن فقط کافیه به نبودن همون نعمتی که فکر میکنیم کوچیکه بیشتر فکر کنیم

بستگی به آمادگی جسمی و فکری و شرایط مالی خودت و همسرت داره


از خداوند به اندازه‌ی دارایی‌اش بخواهید،خداوندی که صاحبِ آسمان‌ها و زمین است. هیچ چیز خارج از اراده‌‌اش نیست،از او بهترین ها رو طلب کنید

من سه تا دارم با فاصله ی دوسال دوسال

وقتی دومی دنیا اومد انقد سخت بود که میگفتم غلط کردم سومی رو نمیارم

ولی با خودم گفتم نه پای هدفت بمون و بیار

وقتی سومی دنیا اومد انگار تازه بچه داری راه دستم اومده بود

اصن سومی انقد شیرین بود که مزه س با زایمانای دیگه فرق داشت

جوری بود که میگفتم چرا انقد زود داره میگذره

الانم سومی یکسال و نیمه ست و دلم چهارمی میخواد

روزهایی خواهد آمد که من نخواهم بود، ولی هـنوز دوسـتت خواهم داشت، امام حسین جـانم... ❤
من سه تا دارم با فاصله ی دوسال دوسال وقتی دومی دنیا اومد انقد سخت بود که میگفتم غلط کردم سومی رو نم ...

چند سالتونه ؟

طبیعی اوردین؟

یارب ان لنا فیک املا طویلا کثیرا                                  💕💕خدایا ما روی تو خیلی حساب کردیم💕💕💕
چند سالتونه ؟ طبیعی اوردین؟

۲۸سالمه 

بله طبیعی آوردم و کلا از سزارین فراری ام مخصوصا از وقتی که آپاندیس عمل کردم و جراحی شکمی رو تجربه کردم

روزهایی خواهد آمد که من نخواهم بود، ولی هـنوز دوسـتت خواهم داشت، امام حسین جـانم... ❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز