2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من فقط دلم میخواد شاغل بشم البته به پرستاری هم علاقه دارم شما توی چندسالگی پرستاری قبول شدی؟؟

من کارشناس شیمی بودم کار پیدا نشد رفتم پرستاری خوندم از ۲۵ سالگی دانشگاه دولتی قبول شدم پرستاری

من کارشناس شیمی بودم کار پیدا نشد رفتم پرستاری خوندم از ۲۵ سالگی دانشگاه دولتی قبول شدم پرستاری

منم دقیقا مثل شماهستم لیسانس روانشناسی دارم و بیکارم ۲۴سالمه البته رشتم انسانیه 

بنظر شما چطوری میتونم پرستاری قبول بشم؟

اگر دوس دارید برای حاجتم صلوات بفرستید ممنونم

منم دقیقا مثل شماهستم لیسانس روانشناسی دارم و بیکارم ۲۴سالمه البته رشتم انسانیه  بنظر شما چطور ...

عشقم من تجربی بودم

از رشته ی انسانی  سخته کنکور تجربی بدی فدات

با همین رشته ت سعی کن اموزس پرورش قبول شی

عشقم من تجربی بودم از رشته ی انسانی  سخته کنکور تجربی بدی فدات با همین رشته ت سعی کن اموزس پر ...

میدونم خیلی سخته مثلا یک سال زمان گذاشتن کمه براش؟

آموزش و پرورش هم فرزند شهدا و ایثارگر اینا رو استخدام میکنه نه منو

اگر دوس دارید برای حاجتم صلوات بفرستید ممنونم

میدونم خیلی سخته مثلا یک سال زمان گذاشتن کمه براش؟ آموزش و پرورش هم فرزند شهدا و ایثارگر اینا رو اس ...

باید پایه قوی باشه به نظرم 

من پایه م قوی بود اما اگه فکر میکنی میتونی بسم اله

باید پایه قوی باشه به نظرم  من پایه م قوی بود اما اگه فکر میکنی میتونی بسم اله

اره شاید بتونم ولی ازاد قبول بشم

بیکاری و بیپولی خیلی بهم فشار اورده باید بتونم 

اگر دوس دارید برای حاجتم صلوات بفرستید ممنونم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز