2789
عنوان

تقصیر منه ینی؟

97 بازدید | 11 پست

تو مدرسه پسرم هم کلاسیش چند بار پسرم زده منم جون با مادرش  سلام علیک داشتم گفتم اشکال نداره چند روز پیش جلو چشم خودم با پسرم دعوا کرد پسر من خیلی آرومه.بعد امروز پسرم اومد خونه گریه کرد که فلانی زده تو گردنم قرمز شده اذیتم میکنه بچه های دیگر و علیه من تحریک میکنه منم طاقت نیاوردم به مادرش پیام دادم بخدا خیلی با احترام گفتم سلام عزیزم خوبی میشه به پسرت بگی با پسر من که الان اسم هارو نمی گم بگی دعوا نکنه؟بعد سین کرد بعد ۲ساعت نوشت پسر تو کیف پسر منو کثیف کرده در حالیکه بچه من بخدا اهل این کارا نیس منم گفتم بچه من اهل این کارا نیس برگشت توهین کرد دعوا کرد منم بخدا با احترام در کمال ادب گفتم بچه تو مثل خواهر زاده خودمه دوسش دارم فقط گفتم بهش بگو دعوا نکنه با پسرم دیگه جوابم نداد کلی ناراحت شدم یعنی من بد حرف زدم؟بخدا عزیزم از دهنم نیفتاد ینی میخوام بگم با ادب خواسته مو عنوان کردم منم ب معلم پسرم پیام دادم گفتم گفت سر کلاس خیلی دعوا میکنن باهم گفتم جاشو عوض کن گفت باشه فردا بنظرتون من کار اشتباهی کردم؟البته قبل این ماجرا این خانم همش دنبال دعوا بود و به زور جواب سلامم میداد 

ن شما درست صحبت کردی 

مشکل از همون مادروپسره 


آقایون درخواست دوستی ندید.گزارش میزنم🚫. کاربری دست دونفره.به‌قول یکی از کاربران،مردی که میاد نی‌نی‌سایت جای خواهرم ماست🧕🏻 متعهد به قلبم👈🏻💞 «یارَبِّ لَکَ الْحَمْدُ کَما. یَنْبَغیْ لِجَلالِ وَجْهِکَ وَ لِعَظیمِ سُلطانِکَ. ❤️اهل سنتم❤️☘️Everything the enemy has stolen, God is going to restore. Your peace. Your sleep. Your joy. Your health. Your family. Your finance.هرچیزی که دشمن دزدیده، خدا پس میده. آرامشت، خوابت، خوشیت، سلامتیت، خانوده ت، داراییت✌🏼❤️**برای سلامتی پسرم و شادی روح پدربزرگم یه صلوات مهمونم‌ کن‌خوش‌قلب🥰. «مخالفان تاپیکا و نظراتم لطفاً ریپلای نزنن»ferrpalestine 🇵🇸 مرگ بر اسرائیل و حامیانش🐖🦮جانم فدای ایران‌جان🇮🇷خدا روزی رسان شکست ناپذیر من است.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مشگل تو اینه که زیادی رو دادی هم به مادره هم به پسره اونم سواستفاده کرده 

از همون اول باید حدومرزشو نگه میداشتی 

 از حدو مرزایی که دارین کوتاه نیاید کسی که واستون ارزش قائل باشه بهش احترام میزاره....(کاربر آقا نیستم) (ممنون میشم لایک نکنید)             حرفی..؟! سوالی...؟! جواب میدم:                        https://abzarek.ir/service-p/msg/1998656                     ‏          مترسک: من مغز ندارم، تو سرم پُر از پوشاله.دوروتی: اگه مغز نداری پس چجوری حرف میزنی؟ مترسک: نمیدونم ولی خیلی از آدم‌ها هم هستند که بدون مغز یه عالمه حرف میزنن.        

ن تقصیر تو نبود 

پسره با ننش مثل هم خروس جنگین😐

برایه هیچ چیزی  بیشتر از دو بار اشک نریز چون چشمات عادت میکنه♡هر طوری که خودت دوست داری زندگی کن خودتو دوست داشته باش

عزیزم اصلا نباید به خودش پیام میدادی 

مادر اینجور بچه ها خیلی حق به جانبن 

با مدیر باید مطرح کنی تا تذکر بدن

شب شب شعر و شوره شب شب ماه و نوره با یار قرار گذاششششتم دیر کرده راهش دوره(با ریتم بخون دلبندم)

از اول باید میرفتی ب پسره میگفتی پسر من چون بی ادب بارش نیاوردم اهل دعوا نیست نبینم ک دیگه اذیت کنی!!!

بعدشم ب معلمش میگفتی ک‌ جاشو عوض کنه..

ن تو بد حرف نزدی بعضیا واقعا بی ادب و تندن:/

بالاخره بچه ن دعوا میکنن تدم بزرگا باید بهشون یاد بدن ک دعوت خوب نیست وقتی مادرش یچیز‌ انقد ساده رو ب دعوا تبدیل میکنه از بچش انتظاری نداشته باش.. اینه رفتار مادرشه..


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

تدریس زبان

kimiaaaaaaaaaa | 27 ثانیه پیش
2791
2779
2792