2777
2789
عنوان

واکسن ۱۸ ماهگی؟

51 بازدید | 4 پست

سلام دوستان هفته پیش باید واکسن ۱۸ ماهگی پسرمو میزدم..ولی چون ویروس جدید اسهال استفراغ گرفت و گرمای خفیف بدن داشت..تب نداشت..دکترش گقت یک هفته بعد بزن..تا دیروز بیرون رویش تقریبا داشت..امروز ولی نداشته..انگار خوب شده..فقط هم سه شنبه ها میزنن مخدوده ما واکسنو...به نظرتون دوباره صبر کنم؟یا فردا ببرم بزنم؟تو واکسنهای دیگش اذیت نشد زیاد..هفته ی بعدی هم سه شنبه تعطیله

پروردگارا خودرا تقدیم تو میدارم..با من کن و از من ساز آنچه خود اراده کنی..آمین🙏

به نظرم عجله نداشته باش دیر نمیشه برا واکسن

 تازه از زیر مریضی بیرون اومده واکسن ۶ ماهگی هم سنگینه گناه داره

احتمالا چون فقط یک روز در هفته  میزنند هفته دیگه روزش رو تغییر بدن یه تماس بگیر بپرس ازشون


نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

به نظرم عجله نداشته باش دیر نمیشه برا واکسن  تازه از زیر مریضی بیرون اومده واکسن ۶ ماهگی هم سن ...

واکسن ۱۸ ماهگی...آره فردا زنگ میزنم میپرسم

پروردگارا خودرا تقدیم تو میدارم..با من کن و از من ساز آنچه خود اراده کنی..آمین🙏
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز