فولیاااا مدیر استارتر عضویت: 1401/09/05 تعداد پست: 2748 عنوان نیو کمپ 133 بازدید | 7 پست دوستان سریال نیو کمپ واقعا باحاله. ولی تو بیشتر سکانس ها حرفای خوبی نمیزنن(تاحدودی غیر اخلاقیه دیالوگ هاشون).نظر شما چیه؟ 1402/02/18 | 10:55 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
زاراگوزاا عضویت: 1401/02/24 تعداد پست: 4103 کلا کمدی مستهجن مُد شده .نباشه پس با چی ملت بخندن 🤦♀️ یک عدد عمه فحش خور هستم..😒
فولیاااا مدیر استارتر عضویت: 1401/09/05 تعداد پست: 2748 کلا کمدی مستهجن مُد شده .نباشه پس با چی ملت بخندن 🤦♀️ با بچه نمیشه دید.بدآموزی داره.
زاراگوزاا عضویت: 1401/02/24 تعداد پست: 4103 با بچه نمیشه دید. بدآموزی داره. همین دیگه واسه همین میگن مستهجن .واقعا ملاک خندیدنشون حرفای مثبت ۲۱ هست .هنوز تو اکثر خانواده های ایرانی جا نیوفتاده و اینا انتظار دارن پدر و مادرا کوتاه بیان تو این مسائل. یک عدد عمه فحش خور هستم..😒
فولیاااا مدیر استارتر عضویت: 1401/09/05 تعداد پست: 2748 حالا منوچهر هادی بهش برخورده بود تو فیلم رحمان ۱۴۰۰ که چرا میگین حرفای جنسی توش هست.میگفت ما برا این دیالوگامون مجوز داریم و حرفامو هم جنسی نیست.رفته رفته هم فیلماش مستهجن تر میشه.ولی خب بازیگراش خوب بازی میکنن و واقعا خنده داره.مخصوصا ایمان صفا.
آزاده۹۹ عضویت: 1402/02/29 تعداد پست: 2322 سلام عزیزم خوبیببخشید تاپیک قفل بود نتونستم نظر بدمواسه باسن کاری کردین بزرگ بشه؟؟