دقیقا درسته هر کی بتونه میره اونی هم که مونده پشیمون شده ولی دیگه دیره من برادر زادم همین ال ...
اوهوم. تازه برادرزادهی شما دندونپزشکیه، هم زودتر تموم میکنه هم اینترنی و شیفتهای پرفشار و جو وحشتناک نظامی بیمارستان رو تحمل نمیکنه.
به هر حال امیدوارم همه راضی باشن با تصمیمشون، چه موندن باشه چه رفتن.
یادآوری: این سایت نمایندهی خوبی از جامعهی اون بیرون نیست؛ اینجا خیلیا اجازهی بیان نظرات و نحوهی زندگیشونو ندارن. هر عقیدهای محترم نیست، حقِ داشتنِ عقیدهست که باید بهش احترام گذاشت.
من از بازار کار رشتههای دیگه توی دنیا خبر ندارم، ولی مطمئنم نیروی متخصص هرجای دنیا که بره ازش استقب ...
رشته های مهندسی که خیلی عالی هستند مثلا برادرم نقشه برداری خونده از کانادا براش دعوتت نامه اومد یا یکی از،آشناها کامپیوتر خونده بوده بورسیه انگلیس قبول شد برای دکترا بعد شرکت اپل استخدام شد الانم آمریکا زندگی میکنه کلا تو ۷ سال پیشرفتی کرد که تو ۷۰ سال تو ایران نمی تونست پیشرفت کنه رشته های مهندسی راحت تر استخدام میشن روی پزشک ها حساس هستند البته حق دارند جون مردم شون براشون اهمیت دارد
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
اطلاعات من و سابقه ۷ سالی کاری من چیز دیگه ای رو میگه
شایدم من فقط دوستانی که رفتن و میگن شنیدم خودمون که اونجا نیستیم ولی تو همین نی نی سایت هم خانم دکتری هستند که تو آلمان زندگی میکنن وخیلی راضی هستن خیلی