اینا تصورات خودته
فریب ذهنته
ببین تو اول باید با خودت ب توافق برسی ک خراب کردن توی ملاقات یا هر چی گناه نیست،،
امشب یه برنامه تلوزیونی نگاه کن ببین چقد تپق میزنن و چقد تا مرتب حرف میزنن،،بزرگش نکن،مگه میخوان نمره بهت بدن
ضعفت از بین نمیره مگ اینکه روبرو شی باهاش
تو فقط زیادی خودت رو دست کم گرفتی
من اینجوری بودم الان جلوی ۲۰۰نفر راحت حرف میزنم