من مسلمانم و شیعه و به همه ادیان احترام میگذارمشهید برای من یعنی امام حسین که در برابر ظلم قیام کردشهید یعنی حر که نگفت مامورم و معذور جانب حق رو گرفت و جاودانه شد====================اونایی که همه چی براشون گل و بلبله شاعر میگه*تو کز محنت دیگران بی غمی نشاید نامت نهند ادمی*
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
چقدرعکس پروفایلت ترسناکه،یه لحظه دقیق شدم بهش،سکته ناقص رو زدم
برای سلامتی و تعجیل ظهور آقامون...حضرت عشق.... مهدی فاطمه صلوات.....شمایی که میخونی..🤨 تویی که دعات میگیره و ما خونه خریدیم از دعای خیرت،واسه سلامتی پسرم هم دعا کن😔
هیچ مادری از مرگ نمیترسد،بزرگترین ترس یک مادر از این است که فرزند خود را در این دنیا تنها بگذارد،در حالی که میداند هیچکس مثل او فرزندش را دوست نخواهد داشت ❤
من مسلمانم و شیعه و به همه ادیان احترام میگذارمشهید برای من یعنی امام حسین که در برابر ظلم قیام کردشهید یعنی حر که نگفت مامورم و معذور جانب حق رو گرفت و جاودانه شد====================اونایی که همه چی براشون گل و بلبله شاعر میگه*تو کز محنت دیگران بی غمی نشاید نامت نهند ادمی*