2777
2789
عنوان

.درونگرا.

280 بازدید | 33 پست

من در اصل برونگرام..

ولی خب خیلی اسیب دیدم

بیشتر دوستام سر این قضیه ولم کردن 

چون نمیتونم یه دردو تو دلم نگه دارم

یعنی دوس دارم حل شه سریع

برای بیشتر دوستام میگمش بعد اونام از این خسته میشن که چقدر حرف میزنم و اینا 

واقعا میخوام درونگرا باشم

دوس دارم بجای نصیحت کردن بهم راه حل بدید چجوری درونگرا باشم

بتونم مشکلمو تو خودم بریزم چون اصلا دوس ندارم بروزش بدم

اینطوری فقط دارم دوستامو از دس میدم

و اصلانم جالب نیست بنظرم 




هیچکس ازخودش راضی نیس این روزا

هولوگرامی سابق 💜 کی مننژیت داشته یاداره بیایید حرف بزنیم 🤧کسی که نوارمغزش تشنج نشون میده بیحال وخسته اس؟داروی کاربامازپین هم استفاده میکنم حال هیچ کاری ندارم چه کنم کمک هرکی میخونه 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تو ذهنت با خودت حرف بزن

چاق و چله نیستم🦖                                                            ما فقط یکبار زندگی نمیکنیم... ما هر روز زندگی می کنیم🌱 اما فقط یکبار می‌میریم!                                                                     بیا زندگی کردنو به خودمون سخت نگیریم، بیا آروم تو ذهنمون تو قلبمون از زندگی لذت ببریم❤️‍🩹
حرفاتو به کسی نگو بنویس  جایی میری کمتر صحبت کن بیشتر شنونده باش

تو دفترچه خاطراتم همه چیزو مینویسم

ولی یه سری مشکلاتم اینقدر دردناکن

که حتی نمیخوام بنویسمشون

وقتی بزرگ شدم دفترچه خاطراتم خوندن ناراحت بشم

برونگرایی یک صفت اجتماعیه که شخص با دیگران میجوشه گفتگوی صمیمانه داره هم صحبت میکنه هم اجازه صحبت به ...

من همه چیزو بروز میدم 

اره خب با دیگرانم زود صمیمی میشم


تو دفترچه خاطراتم همه چیزو مینویسم ولی یه سری مشکلاتم اینقدر دردناکن که حتی نمیخوام بنویسمشون وقت ...

دوست مجازی ایی پیدا کن که عین خودت باشه 

من یه دوست پیدا کردم از افغانستان انقد خوبههه

از دغدغه هامون برای هم میگیم و تو پلترفرم ایمیل روزی یه نامه برای هم میفرستیم 

تازه نگران قضاوت و سرزنش نیستیم چون قرار نیست هیچ وت همدیگه رو ببینیم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

اصفهان

bahreow | 4 ثانیه پیش

هعیی چیکار کنم

niloxyxy | 19 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز