2777
2789
عنوان

شوهر جذاب 😐

293 بازدید | 19 پست

کسی اینجا هست که شوهرش خیلی جذاب باشه و همه بهش بچسبن؟ شوهره مشکلی نداره خیانت ام نمیکنه، فقط به خاطر ظاهرش و صداش و... خیلیا سمتش میان بعضیا حتی میفهمن متاهله اما بازم گیر میدن

چیکار باید کرد ؟

آقایون دعوت به دوستی ندن

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خداروشكر شوهر جذاب نداريم كه دغدغه اين مساله رو داشته باشيم😆

ولی من خیلی دوست داشتم شوهرم جذاب باشه ول خب نشد

بخدا کابربسیار قدیمی هستم ولی گوشیمو پسرم ترکوند دیگه کاربری قبلیمو از دست دادم🤓با تشکر💋

خیانت میکنند.چون به قول خودت زنا ممکنه ولکنشون نباشند که متاسفانه جامعه بدی شده.مردا هم که بدشون نمیاد

خدایا ،ازت ممنون بابت نگاه پرمهرت،از اینکه یکی از فرشته هاتو.بمن سپردی ممنونم وازت میخام که  مثل همیشه کمکم کنی و نگهدارش باشی.دوست دارم خداجون.خدایا به همه کمک کن طعم مادرشدنو بچشند که بتونند عشق واقعیو تجربه کنند.کسی درمورد سرکلاژ شکمی سوال  داشت درخدمتم.
خداروشكر شوهر جذاب نداريم كه دغدغه اين مساله رو داشته باشيم😆

ولى جداي از شوخى 

همسرم جذابيت ظاهري نداره ولى خيلي كاريزماتيكه 

سخنوره

توي جمع كه حرف ميزنه بقيه خاموش ميشن كه ببينن همسرم چي ميگه

بعضيا كرم هم دارن 😑

مهم رفتار همسره كه چطورى باهاشون رفتار ميكنه  

من لذت ميبرم 😁

ازمن به شما نصیحت هیچ وقت با مردی که از شما سر تره ازدواج نکنید دست خودتون نیست حساس میشید


من هنوز به مرحله ازدواج و عروسی نرسیدم، اما همه بهم میگن من سرترم، اونم قیافش زیاد خاص نیس خوبه ولی اونقدر جذاب نیس بیشتر شدت اینکه به خودش میرسه و تیپ میزنه جذابش میکنه و طرز صحبتش 

آقایون دعوت به دوستی ندن

همسر من چهره مردونه و معمولی داره ولی صداش خیلی قشنگه

قدش هم متوسطه ولی تو محل کارش بخاطر مسئولیت پذیریش و سوادش خیلی مورد توجهه

من خودم زیاد حساس نیستم همیشه بهش میگم بهتر از من پیدا کردی برو ( البته با این لحن که عمرا پیدا کنی😅😅)

🔴 از این به بعد بجای کلمه بیماری های “مادر زادی” از کلمه “بدو تولد” استفاده کن 🔴  تو سیستم وزارت بهداشت و آموزش هم داره این کلمه اصلاح میشه و بخشنامه اومده  که واژه مادر حذف بشه چون در خیلی از این بیماریها مادر نقشی نداره ولی همیشه بار منفی و حس سرزنش گر روی مادر میمونه بابت این موضوع. شما هم از امروز شروع کنید تمرین کنید دیگه از این کلمه استفاده نکنید اگر هم جایی شنیدید اصلاحش کنید تا به مرور از جامعه حذف بشه🌹
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ناشناس

mehrad_234 | -1 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز