2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

پیف پیف 

اینجوری منظورته؟ مثل صدای اسپری حشره کش؟

😐😐😐😂😂😂😂😂😂🗿🗿🗿🗿😬😬😬😬😶😶😶😶😶😶 

این تاپیک دوست عزیز، این تاپیک کتابی رو گذاشته که هیچ کتابی مثلش تا به حال نخوندم، با خوندنش فهمیدم که ما چه قدر از امام زمانمون غافل بودیم. در حالی که آقا جان هر ثانیه به یاد ما بودند. خوشحال میشم شما هم این کتاب رو بخونین. اللهم عجل لولیک الفرج🌱دوست عزيزی که امضامو میخونی لطف کن برای سلامتی و ظهور آقا امام زمان یه صلوات بفرست و اگر دوست داشتی بگو منم برای عاقبت بخیری و حاجت رواییتون بفرستم 🌿✨آدمی را آدمیت لازم است عود را گر بو نباشد هیزم است  .                                                                       من آن گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی عکسی ولی با ذلت و خواری پی کو کو نمیگردم ... اگر کامنتی گذاشتم ناراحت شدی بهم بگو من قصدم ناراحتی هیچکدومتون نیست🌿 تو تاپیک های بازی و سرگرمی و مذهبی اگر تونستین تگم کنین 🌱 

اره متاسفانه

کاربر قدیمی هستم از سال ۹۸..اما روز عاشورا تو هیات گوشیمو ازم زدن..خیر ندیده ها😔😔😔                                         _وقتی من نباشم کی از خواب بیدارت میکنه؟؟                      +شاش🔸️🔸️🔸️حالا دور از شوخی بیا یه چیزی بهت بگم💙 عاشق امام حسین و حضرت ابولفضلم🤍🤍🤍 هستم‌حتی خواب امام حسینو امام حسنمو دیدم❤️❤️❤️با افتخار یه اهل سنت هستم 🩷🥰کی میگه ما اهل سنت ها دوازده امامو قبول نداریم😒😒مگه میشه نوه های پیامبر رو قبول نداشت 🤨🤨دم پل صراط جلوتو میگیرم..فقط زیارت عاشورا نمیخونیم چون لعنت زیاد داره..خدا فقط گفته شیطانو لعنت کنید..دلیل بر این نمیشه امام حسینو قبول نداشته باشیم...حتی پیامبر خدا به جز شیطان کسیو لعنت نمی‌کردن حتی دشمناشونو❤️❤️جان آقا    سَنهَ قوربان آقا     جان اقا🖤🖤🖤 اهل تشیع هم دوست دارم و براشون احترام خاصی قائلم😍دوست دارم به ما اهل سنت ها هم احترام بزارید..😘😘😘
دوس دارم چیزی نباشه اونجام مث مال هانده ارچل ک خط نداره 

عزیزم اونا کلی ماساژ صورت میدن، تغذیه عالی دارن، روتن عالی دارن،شاید ناراحت بشن اما مثل ماها با این گرونی سروکله نمیزنن ک حرص بخورن 

شادن اونا، 

اگه وضع مالی خوبی داری برو دکتر حتما یکاری میکنه برات

🥰بهترین های من پسرمآریادخترم آیسو🥰
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز