بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
در این مدت ؛ زندگی به گونه ای سپری شده است که میتوانم سال ها بدون آنکه هیچ اتفاق غم انگیزی رخ بدهد ، غمگین بمانم...🚶♀یه چیزایی نمیشه دیگه ...ما هم ولش کردیم گذاشتیم که نشه ... شاید بعدا شد یا شاید به جاش یه چیزای دیگه شد 🙂 نمیدونم ، ولی ای کاش می شد... ...۱۴۰۳/۳/۱۹... چیزایی که میتونستن فوق العاده باشن رو خراب کردم فقط چون حالم خوب نبود🥲.....بنده خصومت شخصی با کسی ندارم، از همه به یه اندازه بدم میاد.😁
دل مرنجان که زهر دل به خدا راهی هست🍀🫂 پشت لبخند ادمای مهربون میشه خدا را دید 🫀🤍 انقدر ما احساساتیا را اذیت نکنید ماها اگر از 🧠 استفاده می کردیم دیگه انقدر عاشقتون نبودیم ❤️🩹 من به چیدمان خدا ایمان دارم 💫🌕آن چیز که قسمت توست از کنارت نخواهد گذشت 😇🌿🌱