2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

منم چنین دوستی دارم هیچ وقت عوض نمیشه......گرون ترین وسایل هاروداره اااااااااااماوقتی باهمیم یه شکلات نمیخره😐همش میگه ندارم🤷😐

آلفا هستم👊                                                                 وقتی بیست سالم بود دوست داشتم با یکی روجدول کنار خیابون راه برم                                                               اااااااااااماکسی نبود....الان سی سالمه دیگه دلم نمیخواد       هرچیزی به وقتش قشنگه                                                                                                                                                                                                     
نه خسیسه من رفتم خونش براش کادو و شکلات بردم البته انتظار نداشتم واقعا جبران کنه اما اون لباس کارکرد ...

چقدر زشت 

خب تو دوستی حتما نباید هزینه کرد 

شما هزینه نکن کلا .میگی توقع ندارم ولی ادم توقع داره یا این حوری اون فکر میکنه باید یجوری جبران کنه 

اگه آدم خوبیه در ارتباط باش .چیزیم گرفتین دونگی میدین دیگه 

خساست اون کاری به شما نداره 

اگه خوندی یه صلوات برای سلامتی کسی که همه جونمه بفرست💔💔الهی که خدا با عزیزات امتحانت نکنه💔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز