2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دوس پصر ؟؟ 

خدای خوبم؛ این شعر بخشی از احساس تازه‌ی من نسبت به تو رو بیان میکنه:  " مرا هزار امید است و هر هزار تویی/شروع شادی و پایان انتظار  تویی  /بهارها که ز عمرم گذشت و بی تو گذشت /چه بود غیر خزان ها اگر بهار تویی/دلم ز هر چه به غیر از تو بود خالی ماند / در این سرا تو بمان ای که  ماندگار تویی/شهاب زودگذر لحظه های بوالهوسی است /ستاره ای که بخندد به شام تار تویی /جهانیان همه گر تشنگان خون من اند/ چه باک زان همه دشمن چو دوست دار تویی /دلم صراحی لبریز آرزومندی است/ مرا  هزار امید است و هر هزار "تویی"شاعر:سیمین بهبهانی

بیشتر توضیح بده یعنی تو چی کار می کنی اون چی کار می کنه

تبریک

1
5
10
15
20
25
30
35
40
 دیوانه و دلبسته ای اقبال خودت باش/سرگرم خودت عاشق احوال خودت باش/یک لحظه نخور حسرت آنرا که نداری/راضی به همین چند قلم مال خودت باش/دنبال کسی باش که دنبال تو باشد/اینگونه اگر نیست به دنبال خودت باش/پرواز قشنگ است ولی بی غم و محنت/محنت نکش از غیر و پروبال خودت باش/صد سال اگر زنده بمانی، گذرانی/پس شاکر هر لحظه و هر سال خودت باش

خسیس خیلی بده

من ک بهت گفتم اگه مال موندن نیستی برو گفتم ما بچه پایین شهریم زیاد محبت ندیدیم زود وابسته میشیم😔ی چندتا سوال داشتم ازت ؟؟؟میگم الان برای اون نگران میشی؟دستشو میزاره رو دستت وقتی دنده عوض میکنی؟عکسم باهاش میگیری بزاری استوری هات؟میگم ددددلبر منو فروختی با پولش اونو خریدی؟💔💔💔باش برو خوشبخت بشی ولی اینو بدون یروزی میرسه دیگه ب تو نمیرسه حالا برو👋
شاید خسیس نیست قناعت میکنه. 

نه خسیسه من رفتم خونش براش کادو و شکلات بردم البته انتظار نداشتم واقعا جبران کنه اما اون لباس کارکرده دخترشو اورد برا دخترم یعنی واقعا نفهمید من میفهمم کارکردس

ولش کن فقط عصبی میشی

آقا منو نترکونید دیگه سیم کارت نداریم توخونه میشه لطفا واسم صلوات بفرسین 🏡خونه داربشم  بسم الله الرحمن الرحیم اَلحَمدُللهِ الّذی عَرَّفَنی نَفسَهُ وَ لَم یَترُکنی عُمیانَ القَلب اَلحَمدُلله الّذی جَعَلَنی مِن اُمَّهِ محمد صَلی الله عَلَیه وَ آله اَلحَمدلله ِ الّذی جعلً رِزقی فی یَدِه وَ لَم یَجعَلهُ فی اَیدی النّاس اَلحَمدللهِ الّذی سَتَرَ عُیوبی وَ عَورَتی وَ لَم یَفضَحنی بَینَ النّاسِ. کاربری دست دو نفره😎هر دو نفرشم خودمم😝 ❤️ماشاالله لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم❤️

اصلا خساست رو نمی‌فهمم پس انداز خوبه که البته الان زیاد کاردبرد نداره 

مثلا میخوای بری حموم کلا یه شامپو پرژک سیر   تو حموم گذاشتن بابا شامپو بدن جداست سر جداست بچه جداست نرم کننده باشه یا مثلا تو مسافرت رستوران نمیرن مرغ میگیرن کباب می‌کنند آخه میشه ؟؟؟؟ 

نه خسیسه من رفتم خونش براش کادو و شکلات بردم البته انتظار نداشتم واقعا جبران کنه اما اون لباس کارکرد ...

خیلی خیلی کار زشتی کرده .خواهر شوهر منم یک بار چنین کاری با من کرد .من به روش آوردم. 

ولی در کل با همچین آدمی سعی کن در حد همون سلام و احوال پرسی باشی .چون خودت اذیت میشی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792