2777
2789

بچه‌ها اگه خرید سوپرمارکتی دارین، امروز یه سر به توپ تخفیف دیجی‌کالا بزنین. 😄

هم تخفیف‌های خوبی گذاشته، هم یه کد ۵۰۰ هزار تومانی داره.

کد: TT554

من گفتم اینجا هم بذارم شاید به دردتون بخوره. 🌸

اولین بار ک از نی داری میکشی بالا محکم بکش بقیش دیگه راحت میاد

🌸☁من یه دختر 'اُمیدوار' و 'شاد' ام😊 ، آره زندگی خیلی سخت و بعضاً طاقت فرساست ولی من یادگرفتم که نباید کم بیارم💪 چون من لیاقت یه زندگی عالی رو دارم :)) آره درسته، از نظر روحی داغونم، حالم خوش نیست و از خودم بدم میاد اما باید ادامه بدم و مطمئنم با توکل به خدا به هدفهای قشنگم میرسم😍 من بااااور دارم که زیباترین، باهوش ترین، عاقل ترین، ثروتمند ترین ، محبوب ترین و کاملترین دختر دنیا هستم و به خودم افتخار میکنم🍓خدایا ممنونم که در همه ی مراحل زندگیم کمک ام میکنی و پشتیبان من هستی😍☁ خدایا بخاطر داشته هام و همه ی نعمت ها و موقعیتهای عالی ای که برای پیشرفت سر راهم قرار دادی ازت ممنون خدای مهربونم💚🍃 خدایا کمک ام کن بتونم به همه ی اهدافم برسم و انسانی زیبا، باهوش، همه چی تموم و کاملی باشم💕 خداجونم برای همه چیز سپاسگزارم ، سپاسگزارم، سپاسگذارم💚❤💛💙💜💓💕💖💗💝💞💟

با نی بزرگ باید بخوری

با نی همش بزن که باهم قاطی بشه

 عمری گذشت و ساخته ام با نداشتن ، ای دل ! چه خوب بود توراهم نداشتم . یا رب ! حساب نیست نگو بندگی نکرد / این بنده زنده بود ولی زندگی نکرد !

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

چقدر کودن بودم

zohio | 12 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   aradyouarezoo  |  38 دقیقه پیش
توسط   شیرین_1313  |  55 دقیقه پیش