سلام
15 سالمه 😐
قدم 162 من پارسال عید 58کیلو بودم بعدش حالا بخاطر ی دلیلی شدم 60 تا ک همه گفتن عادیه
بعد واسه ثبت نام مدرسه ک رفتم گفتن 61
الان شدم 68تااااااا
وای اصن نمیدونم چرا بخدا شامم نصف نونه
ناهارمم با غذای ابجی هفت سالم ی اندازع اس تازه اون داره بیشتر منم میخوره کلیم چیز الکی میخوره
تنها چیزییییی ک تغییر کرده ی کیک و ابمیوه اس ک میبرم مدرسه اونم ی روز تا ده روز نمیخورم
پرسیدم باشگاع 420 پول تو جیبیم ماهی 100😐 و واقعا ندارم ک بدم باشگاه چیکار کنممممم🥲😭