2777
2789
عنوان

۶هفته و ۶روز

148 بازدید | 18 پست

سلام خانوما میگم تو ۶هفته و۶روز قلب جنین تشکیل میشه سونو میتونه قلب رو ببینه ؟؟؟؟دکتر برام سونو نوشته موندم برم یا یک هفته هم صبر کنم؟؟


و سوال دیگم اینکه ۶هفته و۶روز میشه هفته ی۷یا میشه هفته ی ۶ ؟؟؟؟

خدایا شکرت خیلی دوست دارم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


انشالله بسلامتی هفتی  هفته دیگه بروبرا اطمینان بیشتر  آخرین پریودت کی بوده؟

آخرین پریودم۶فروردین بوددکترم برای شنبه نوشته بود که میشدم ۵هفته و ۶روز ولی نمیرم میمونم هفته بعدشنبه که میشه ۶هفته و۶روزم چون بارداریم پر خطره میترسم بیشتر صبر کنم



خدایا شکرت خیلی دوست دارم
اره . برا قبلیم که نموند هفته هفت رفتم اونم گذاشت ولی واژینال نکن . فقط شکمی سونو کن.

آره لکه بینی دارم واژینال نمیذارم شما سونو واژینال کردین یا شکمی؟؟

خدایا شکرت خیلی دوست دارم
آخرین پریودم۶فروردین بوددکترم برای شنبه نوشته بود که میشدم ۵هفته و ۶روز ولی نمیرم میمونم هفته بعدشنب ...

عزیزم شما که یه روز عقبتر از منی چطور شما ۶هفته ۶روزتونه من ۵هفته سه روز😂

بد ب دلت راه نده خیره

عزیزم شما که یه روز عقبتر از منی چطور شما ۶هفته ۶روزتونه من ۵هفته سه روز😂 بد ب دلت راه نده خیره

آره عزیزم میدونم حساب کردم اون روزی که میخام برم سونومیشم ۶هفته و۶روز 

امروزهم ۵هفته و چهار روزمه دکترم حساب کرده


خدایا شکرت خیلی دوست دارم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز