2777
2789
عنوان

بدبخت شدم

| مشاهده متن کامل بحث + 888 بازدید | 57 پست
الان ک احتمالا مهمونا خوابیدن بیچاره چیکار کنه 😂

پست بعدی بهش پیشنهاد دادم ک چکار کنه.

در حسرت دیدار پدری ب سر میبرم ک آخرین بار دستش توی دستم بود ولبخند روی لبش خشک شد ومنو تنها گذاشت .از وقتی رفت منم خندیدن رو فراموش کردم میشه برای شادی روحش ی صلوات بفرستی.سپاسگزارم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ی بچه کنارت بخوابون بنداز گردن اون

کوچیه ام ده سالشه نمیشه گردنش انداخت 

فقط داریم حرف میزنیم. اونی که میخواد بگه "به من چه "باهاش موافقم .لطفا نظر نزاره. واقعا به تو چه .وقتت رو نلف من نکن.برو یه تاپیک دیگه که بهت مربوط باشه والله
ی چند تا دستمال کاغذی لوله کن بزار لای باسنت .دقیقا مثل صدا خفه کن عمل میکنه.😆 ی خانمی توی نی نی س ...

فکر نکنما . نمیشه ریسک کرد.‌پای آبرو وسطه

فقط داریم حرف میزنیم. اونی که میخواد بگه "به من چه "باهاش موافقم .لطفا نظر نزاره. واقعا به تو چه .وقتت رو نلف من نکن.برو یه تاپیک دیگه که بهت مربوط باشه والله
برادرشوهر و زنش سرشب بودن شام خوردن رفتن خواهر زاده شوهر مونده نرفته  به هوای دخترام ۲۱ ساله اس ...

برو بخواب کنار شوهرت .بزار باد راه خودش رو پیدا کنه بعد بنداز گردن شوهرت صبح ک خواهر زاده شوهرت بیدار شد با شوخی بگو دیشب تونستی با شلیک های دایی جان بخوابی؟😆

در حسرت دیدار پدری ب سر میبرم ک آخرین بار دستش توی دستم بود ولبخند روی لبش خشک شد ومنو تنها گذاشت .از وقتی رفت منم خندیدن رو فراموش کردم میشه برای شادی روحش ی صلوات بفرستی.سپاسگزارم
فکر نکنما . نمیشه ریسک کرد.‌پای آبرو وسطه

من اینجا شنیدم اون خانم امتحان کرده بود وجواب داده بود .حالا خود دانی من هرکاری از دستم برمیومدصادقانه برای حفظ آبروی تو انجام دادم.

در حسرت دیدار پدری ب سر میبرم ک آخرین بار دستش توی دستم بود ولبخند روی لبش خشک شد ومنو تنها گذاشت .از وقتی رفت منم خندیدن رو فراموش کردم میشه برای شادی روحش ی صلوات بفرستی.سپاسگزارم
هرموقع میرم خونه مادرشوهرم نفخ میکنم خودمو بزور نگه میدارم  انگار از عمد تو غذام چیزی میریزن ک ...

حالا باز تو خوبه مادرشوهرته..ی شب رفتیم خونه دایی شوهرم از لحظه ای ک پاتو تو خونه گذاشتم نفخ شدید داشتم تا وقتی ک پاشدم ۵ ساعت رو با بدبختی گذروندم دو سه بار هم اروم و بی صدا خودمو راحت کردم🥴😹😹😹

معتقد به تناسخ💫....تو تاپیکای تناسخ تگم کنین....کاربری یازدهم🤯....تاریخ ۶/۳/۱۴۰۲ بیبی چکم مثبت شد برای سلامتی نی نیم دعا کنین😍❤۲۶/۳/۱۴۰۲ صدای قلبشو شنیدم😘😘😘😘😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792