2789
عنوان

گریه

74 بازدید | 9 پست

چجوری گریه کنم خیلی نیاز دارم بهش خیلی احساسی بودم قبلا حتی واسه کوچک ترین چیزا گریم میگرفتم ولی الان اصلا ی قطره هم نمیادد 

شبا ترسیدی زل بزن از پنجرت به ماه:)

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

چرا گریه کنی عزیزدلم؟

حیفِ چشمای قشنگت نیست؟

 عمری گذشت و ساخته ام با نداشتن ، ای دل ! چه خوب بود توراهم نداشتم . یا رب ! حساب نیست نگو بندگی نکرد / این بنده زنده بود ولی زندگی نکرد !

نیاز دارم ک خالی شم جا برا بقیه احساساتم باز شه در تمام طول روز بغض دارم

آهنگ غمگین گوش کنی احتمالا گریه ات بگیره گلم . اما زیاد گریه نکن عزیزم چون به چشمات فشار میاد

 عمری گذشت و ساخته ام با نداشتن ، ای دل ! چه خوب بود توراهم نداشتم . یا رب ! حساب نیست نگو بندگی نکرد / این بنده زنده بود ولی زندگی نکرد !

آهنگ غمگین گوش کنی احتمالا گریه ات بگیره گلم . اما زیاد گریه نکن عزیزم چون به چشمات فشار میاد

احتمالا همین کار انجام بدمم 

ممنون:))


شبا ترسیدی زل بزن از پنجرت به ماه:)
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز