2777
2789

خیر 

باز هم احتمال هست 

از هلهله ی حرامیان ناراحت نباشید. ببینید سمت کجای این ماجرا هستید؟ اگر سمت خیمه ی امام حسین هستی خدا رو شکر کن تو چیزی داری به اسم شرف ... تو حلال زاده ای ... تو لقمه ی حلال خوردی... این جماعت بارها شادی کردند. با قتل دختر پیامبر...با قتل امیرالمومنین...با قتل امام حسن...با قتل علی اکبر...با قتل حضرت عباس...با قتل علی اصغر...با قتل امام حسین...با اسارت زینب س...شادی کردن اینها چیز جدیدی نیست 🇮🇷 ).

نه من حین شیردهی باردار شدم. حرف درستی نیست

G>⬆️⬇️   میشه برای سالم بدنیا اومدن بچه ام یه صلوات بفرستین ؟؟؟ پروردگارا... نمیگویم دستم را بگیر. سالهاست که گرفته ای.. رهایم نکن.   

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کمه ولی هست

من پسرم فروردین ۹۴ بدنیا اومد دخترم اسفند ۹۴

مواظب باش

و تو ای زن که باتمام سختی ها و مشکلاتیکه حتی ۱درصدشون هم مقصر تو نبودی ولی ساختی به امید فردایی بهتردقیقا باتوام.....خاااااک بر سرت کنن.و تمام
خدا برات حفظشون کنه سزارین کردی ؟

نه طبیعی فداتشم

و تو ای زن که باتمام سختی ها و مشکلاتیکه حتی ۱درصدشون هم مقصر تو نبودی ولی ساختی به امید فردایی بهتردقیقا باتوام.....خاااااک بر سرت کنن.و تمام
عزیزم.. زایمان طبیعی سخته؟یا قابل تحمله؟

من پیاده روی زیاد داشتم زیاد روزی ۳ ساعت زایمانم زیاد اذیتم نکرد درد داره ولی خب من صدبار دیگه زایمان کنم باز طبیعی رو انتخابومیکنم

من بخیه نمیخورم

واز همه بهتر سر هفته شکمم جمع میشه

و تو ای زن که باتمام سختی ها و مشکلاتیکه حتی ۱درصدشون هم مقصر تو نبودی ولی ساختی به امید فردایی بهتردقیقا باتوام.....خاااااک بر سرت کنن.و تمام
من پیاده روی زیاد داشتم زیاد روزی ۳ ساعت زایمانم زیاد اذیتم نکرد درد داره ولی خب من صدبار دیگه زایما ...

انشالله خدا ببخشه..منم عاشق طبیعی هنوز باردار نشدم.. میخام هرجور شده طبیعی زایمان کنم

انشالله خدا ببخشه..منم عاشق طبیعی هنوز باردار نشدم.. میخام هرجور شده طبیعی زایمان کنم

عزیز دلن انشالله بارداری و زایمان راحتی داشته باشید گلم

و تو ای زن که باتمام سختی ها و مشکلاتیکه حتی ۱درصدشون هم مقصر تو نبودی ولی ساختی به امید فردایی بهتردقیقا باتوام.....خاااااک بر سرت کنن.و تمام
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز