2777
2789
عنوان

دیابت

125 بازدید | 25 پست

سلام خدمت دوستان عزیز نی نی سایتی.من سابقه دیابت ندارم قبلا هم ازمایش قند خون دادم ومشکلی نداشتم.سه روز پیش متاسفانه تو مصرف نون خامه ایی خیلی زیاده روی کردم.از فرداش مدام تشنه میشم وwc میرم .قبل از دکتر رفتن, سوالم از دوستانی که تجربه دارن این هست ممکنه این شرایط با توجه به مصرف بالای شیرینی داخل یک روز ،وضعیت موقتی باشه وبرگردم به حالت قبل؟ودیابت نداشته باشم؟

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

شما بدون آزمایش  و بدون بررسی ای وان سی( قند خون سه ماه) سریع فکر کردید دیابت دارید

خیلی ها هستن که دیابت دارن با قند ناشتا ۲۰۰ هیچ علائمی ندارن

این که تشنه میشید یا دستشویی زیاد میرید دلیل بر قند داشتن نیست

من خودم پیش دیابت هستم و اصلا هیج وقت علائم نداشتم 

شما بدون آزمایش  و بدون بررسی ای وان سی( قند خون سه ماه) سریع فکر کردید دیابت دارید خیلی ها هس ...

خیلی ممنون بابت راهنمایی کاملت عزیزم اصلا نمیدونستم ازمایش قند خون سه ماهه لازم هست وحشت اینو داشتم ازمایش بدم یهو بگن دیابت

خیلی ممنون بابت راهنمایی کاملت عزیزم اصلا نمیدونستم ازمایش قند خون سه ماهه لازم هست وحشت اینو داشتم ...

شما برو آزمایش قند ناشتا بده اگر بالا بود برای اطمینان یک ای وان سی هم بده نگران هم نباش چیز وحشتناکی نیست

برو ازمايشگاه و بگو ميخوام تست ديابت بدم 

يه بار ناشتا خون ميدي

بعد ميري صبحانه ميخورى بعد ِ دو ساعت دوباره خون ميدي 

جوابشم يه روزه اماده ميشه،هزينه چندانى هم نداره 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

صاف بودن کف پا

raha_1373 | 55 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز