سلام خانوما من جلوگیری دارم وکیست تخمدان ک قرص روکین میخورم تو دوره مصرفش فقط دوشب شبی ۲تاژلوفن ۴۰۰خوردم نمیدونستم خنثی میکنه اثر قرص روکین رو
چندروزیه سوزش و دردخفیف نوک سینه دارم ک بخاطر همین شک کردم بی بی زدم
بی بی چک همون لحظه اول ی هاله در حده سایه داشت گذاشتم رفتم بیرون بعده یکی دوساعت تقریبن اینجوری شده درسته ینی😥😥😭😭😭😭😭