2777
2789
عنوان

این ینی چی☹️😕

30 بازدید | 0 پست

سلام خانوما من جلوگیری دارم وکیست تخمدان ک قرص روکین  میخورم تو دوره مصرفش فقط دوشب شبی ۲تاژلوفن ۴۰۰خوردم نمیدونستم خنثی میکنه اثر قرص روکین رو 

چندروزیه سوزش و دردخفیف نوک سینه دارم ک بخاطر همین شک کردم بی بی زدم 

بی بی چک همون لحظه اول ی هاله در حده سایه داشت گذاشتم رفتم بیرون بعده یکی دوساعت تقریبن اینجوری شده درسته ینی😥😥😭😭😭😭😭

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز