دیگه هرکی اینو بهم میگع میخوام جیغ بکشمم
از اولین روز تااخرین روز فقط پناهم بالایی بود
از خودش خواستم بهم بده برام حفظش کنه کنار هم نگهمون داره
وقتی از دستش دادم گفتم منو ببین
حالم خوب نیس
خودت میبینی حال دلمو
خودمو
اوضاعمو
داد زدم
گریه کردم
دعا کردم
به هر دری زدم
سکووووووت
هیییچییییی
دیگه چیکار بایدبرا بالایی میکردم؟؟
چجوری التماسشو میکردم؟؟