2777
2789
عنوان

پیشنهاد غذا

434 بازدید | 37 پست

میخوایم جمعه بریم باغ

ناهار چی ببرم ۷ تا مهمون دارم با خودمون  ۱۱ نفریم

چی بپزم؟؟

واینکه یه مهمون عزیز دارم که گیاهخواره 

واس اون چی کنم؟

کنار غذا چی ببرم؟

میوه چی؟

امیدوارم روزی برسه که هیچکی هیچ غمی نداشته باشه🥺🙏🏻

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

برای میوه من هندونه رو پیشنهاد میکنم ، چون واقعا توی باغ جوابه مخصوصا وقتی شتری میبری ، برای غذا هم ایرانی ها معمولا جوج میزنن و نوشابه ولی من خودم روانی آبگوشت هستم ، و البته آش رشته ی غروبش 

مرگ تعصب تولد اخلاق است

جوجه کباب که ببری کنارش سبزیجات یکم تو ادویه و روغن زیتون بخوابون سیخ کن که گیاه خواره هم بخوره سبزیجاتی مثله کدو قارچ بادمجان لا به لاش فلفل دلمه خیلی خوشمزه میشه 

آلوویه هم  درست کن بدون مرغ ساندویچ های کوچیک 


واسه مهمون گیاه خوارتون یه سینی سبزیجات بچین ک کلم بروکلی،کاهو،خیار سبز،فلفل دلمه،بیبی ذرت هویج از جور چیزا همه رو برش بزن سلفون بکش ببر 

واسه خودتون اگ بخوایین راحت باشین یه قرمه سبزی یا فسنجون درست کنید ببرین 

اگر نه جوجه

واسه میوه چون فصل تابستونه طالبی و هندونه از این میوه ها

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز