بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
من فردا ۳۱ سالم میشه باید آه وناله کنم ن شما عزیزم وقت داری انشاالله ی بخت خوب گیرت میاد
خودم کردم که لعنت بر خودم باد خداجونم قبول دارم تقصیر خودم هست و خودم خودمو بدبخت کردم اما خدایا اگه اندازه ذرات معلق تو هوا که قابل دیدن نیستن قبول داری اون هم در حقم بدی کرد ازش نگذر من حلالش نمیکنم
هر چیز که مال تو باشد خوب است، حتی اگر جای خالی «تو» باشد، آخر جای خالی توی دل مثل سوراخ توی دیوار نیست که با یک مُشت کاهگل پر شود. هزار نفر هم بروند و بیایند آن دل دیگر هیچوقت دل نمیشود.
🩵اگه حاجتی داری بگو برات آیه الکرسی بخونم💙برای خوشبختی و آرامش منم اگه خواستید دعا کنید🤍 اگه راضی هستی لطفا برام یه سوره یس بخون 🙏🏻🩵بهم بگو تا من هم در مقابل لطفت برات یه تسبیح صلوات بفرستم💙