2777
2789
عنوان

دردو دل💔

50 بازدید | 2 پست

بچه ها من شاید یکی از بدبخت ترین آدمایی باشم ک میشناسین. یه خانواده فوق سمییی. همه از هم بدتر. یه خواهر روانییی ک سم خالص یه خانواده با عقاید چرت و پرت ک حتی تو دعواهایی ک خواهر روانیمم راه میندازه منو مقصر میدونن در حالی ک من یه گوشه واسه خودم نشسته بودم. یه پدر روانی مذهبی ک همش گیر حجاب و کوفت و نماز و هی میگه مایع آبروریزی منی ک دو تا تار موت (حجابمم خوبه ها🥲💔) بیرونه...

حتی یه بار وسط دعوا گف یه روز بالاخره سرتو از بیخ میبرم💔

مامان بابامم ک همش سر خانوادشون دعوا میکنن💔

از ازدواجم وقتی مامان بابامو میبینم متنفر میشم.

درس خوندنو دوس دارم حتی نمره هامم خوبه ولی موقع دعوا ها حتی شرایط روحی روانی درسمم بد میشه.

چیکار کنم؟🥺💔

عزیزم ، سعی کن حرف زدن با اونهایی که باعث تنش و استرس میشن رو خیلی کم کنی، بهانه دعوا دست کسی نده، کاملا چراغ خاموش رفتار کن. درس بخون، اگه امکانش هست برو کتابخونه اکثر وقتت رو اونجا درس بخون اگر هم نمیتونی کتابخونه بری، موقع دعواهای پدر و مادرت،با هندزفری موزیک گوش کن، کلا خیلی توی دست و پای خانواده نرو. عزیزم اینجوری خودت رو قوی کن. میدونم شرایط سختی هست، ولی سعی کن انرژیت رو حفظ کنی. و باز هم میگم، به خانواده احترام بذار ولی خیلی کم باهاشون معاشرت کن تا نتونن باهات دعوا کنن.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز