دل_آرام_ مدیر استارتر عضویت: 1401/09/15 تعداد پست: 154 عنوان عمل بینی 35 بازدید | 4 پست ۱۲ روز دیگه عمل دارم چیکار کنم تو این مدت؟ کآرما میگه؛ هَر چه با هَر که کُنی بَر تو هَمان میگُذَرد…! 1402/02/12 | 19:24 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
دل_آرام_ مدیر استارتر عضویت: 1401/09/15 تعداد پست: 154 کمپوت آناناس زیاد بخور تا بخیه ها زود جوش بخوره بعد عمل؟کمپوت یا خود آناناس؟من شروع کردم 😄 کآرما میگه؛ هَر چه با هَر که کُنی بَر تو هَمان میگُذَرد…!
کنجددی عضویت: 1401/12/04 تعداد پست: 13702 بعد عمل؟کمپوت یا خود آناناس؟من شروع کردم 😄 قبل و بعدکمپوت و خودش فرقی نداره
دل_آرام_ مدیر استارتر عضویت: 1401/09/15 تعداد پست: 154 قبل و بعد کمپوت و خودش فرقی نداره واسه ورم شروع کردم آناناس تازه رو کآرما میگه؛ هَر چه با هَر که کُنی بَر تو هَمان میگُذَرد…!