چند سالته ؟
من نوجوان بودم فک می کردم بد ترین پدر دنیا رو دارم
رو غذا خوردنم گیر می داد لباس پوشیدن و استایلم
بازی های کامپیوتری و نمی زاره با پسرا حرف بزنم
ولی الان که دانشگاه رفتم هیچکاری نداره
حتی اگه رفیق هام که پسرن رو تولد دعوت کنم خونه هیچی نمیگه
اصلا به استایل ام گیر نمی ده ، دارک ،گنگ هرچی بپوشم
خودشم نظر میده حتی
من با این حساب فک می کنم کلا نوجوانی ما حساس میشیم و اگه گیر میدن برا سنمون هست