2777
2789
عنوان

شانس ما.

78 بازدید | 8 پست

بابام خیلی بم دستور میده و برام تعیین تکلیف میکنه و منم وقتی میاد خونه فقط میرم تو اتاقم که نبینمش و اذیت نشم همین. بعد الان اس ام اس داده که ممنون میشم کتاب معجزه "شکرگذاری" رو مطالعه کنی

منظورش اینه که با اینکه دائما بت دستور میدم و گند میزنم تو زندگیت و پولم که بهت نمی دم و اخلاقم خیلی بده و تا حالا حتی یه بارم لبخند نزدم ولی این کتابو بخون تا یاد بگیری قدر منو بیشتر بدونی و شکرگزار وجودم در زندگیت باشی🤣 والدین خودشیفته واقعا جالبن. دلم برا خودم میسوزه. 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بنویس

سلام پدر جان حتما تهیه میکنم

لطفا شما‌هم کتاب والدین سمی رو مطالعه بفرمایید

گروه ۴ ستاره⭐اضافه وزن بین ۵ الی ۱۰ کیلو⭐وزن اولیه ۷۶.۶۰۰ / وزن فعلی : ۶۳.۸۰۰⭐ / وزن هدف :۶۲ / ۶۰ / ۵۸ / ۵۵

منظورشو قطعا اشتباه فهمیدی،حالا اگه اذیت میشی نخون🥴🥴

✌🏻 از هر آدمی به اندازه شعورش توقع داشته باشین ✋🏻🥲       حداقل اینطوری ،کمتر عذاب میکشین... چون ما به هررررکی پرو بال دادیم،پرواز کرد🕊️ از اون بالا رید💩 روی سرمون!!                          ❌اگه مخالف حرف منی🤔لازم نیست ،ریپلی کنی❌و نظرتو به من تحمیل کنی!! نظر من همینه ک برای اسی نوشتم..              نظر من برای تو نیست،به خودت نگیر   ✌🏻😏                                                                                                    ❌❤️میشه ازت خواهش کنم برام 🖤 1دونه یا هرچندتا دوست داری عزیزم 🖤برام  سوره کوثربخونی😢🌼🥰🖤 بِسْمِاللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم❤️إِنَّا أَعْطَیْنَاکَ الْکَوْثَرَ ﴿١❤️﴾ فَصَلِّ لِرَبِّکَ وَانْحَرْ ﴿❤️٢﴾ إِنَّ شَانِئَکَ هُوالأبْتَرُ ﴿❤️٣﴾                                            

چند سالته ؟

من نوجوان بودم فک می کردم بد ترین پدر دنیا رو دارم 

رو غذا خوردنم گیر می داد لباس پوشیدن و استایلم 

بازی های کامپیوتری و نمی زاره با پسرا حرف بزنم 

ولی الان که دانشگاه رفتم هیچکاری نداره

حتی اگه رفیق هام که پسرن رو تولد دعوت کنم خونه هیچی نمیگه 

اصلا به استایل ام گیر نمی ده ، دارک ،گنگ هرچی بپوشم 

خودشم نظر میده حتی 

من با این حساب فک می کنم کلا نوجوانی ما حساس میشیم و اگه گیر میدن برا سنمون هست 

چند سالته ؟ من نوجوان بودم فک می کردم بد ترین پدر دنیا رو دارم  رو غذا خوردنم گیر می داد لباس ...

نه من نوجوان نیستم. و بابام انقد عقب مونده و جهان سومی فک میکنه که اگرم بم گیر نده بخاطر اینه که ارزششو ندارم و ارزش خودش والاتر از اینه که درباره ی مسائل پیش پا افتاده باهام حرف بزنه🌟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز