2789
من شیرازم  امیدوارم آقا امام رضا خودشون هوامونو داشته باشن💚

الهی آمین

برا کار میرین؟ 

ما برا کار میریم از درآمد همسرم راضی نبودیم بخاطر تورمی که سر به فلک کشیده امکان موندن تو شهرمون نبود برادرم چندسالیه مشهده پیشنهاد کرد بریم اونجا

برادرم و عمه و عمو وسه چارتا پسردایی مشهدن اما من شهرمو عاشقانه میپرستم😭چه کنم که مجبورم دوتا پسر دارم که باید به فکر تأمین آیندشون تو این خراب شده باشم

بر باعث و بانیش لعنت

أن رجال فوارس لکنما لا سلطة تعلوا علی نسواني💪🏻😌❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من بخاری روشن میکنم سردم میشه شوهرم گرمش میشه دائم درگیریم سر گرما ‌سرما😂😂😂

ااا برعکس ما من میگم گرمه شوهرم میگه سرده🤣🤣

البته من دوست دارم سرد باشه برم زیر لحاف🤤

هیچ وقت به آدما نگید"چرا اینقدر میخوابی؟""چرا انقدر جوش میزنی""چرا انقدر چاقی"تا کی میخوای درس بخونی""چرا برای چندرغاز میری سرکار؟""این همه تو خونه میمونی که چی بشه"و....  شایداون بین پریدن از یه ساختمون ۲۰ طبقه ، و بیخیال شدن از کاری که سالهاست براش تلاش کرده ،درس خوندنی که پر از فشار عصبی،فعالیت بدنی که نتیجه رو نمیبینه، بیماری که هر روز باهاش دسته و پنجه نرم میکنه و جنگی که راجع بهش با هیشکی حرف نمیزنه و سعی میکنه پیروز بشه ،.ویه حرف شما ممکنه اون لیوان صبری که با چنگ و دندون نگهش داشته...لبریز بشه.                                      ساعت ۱ بامداد ۹/۲۵ نی نی ام از پیشم رفت🖤😔💔                
الهی آمین برا کار میرین؟  ما برا کار میریم از درآمد همسرم راضی نبودیم بخاطر تورمی که سر به فل ...

شوهرم شیراز راننده اسنپ هستن 

اونجا هم میخوان برن تو اسنپ کار کنن 

امیدوارم یه کار خوب گیرش بیاد تا همونجا موندگار بشیم

جوونی سن خامی و خطاست ...ببخش حسین 💔    همیشه ببخشش از بزرگتراست ...ببخش حسین💔       رضایتت ، رضایت خداست ...ببخش حسین 💔         به خونه برگردیم خونه آغوش حسینه مگه نه؟  به خونه برگردیم خونه بین الحرمینه مگه نه؟     سرنوشتی رو که نگات میسازه دوست دارم ...  هر چی که منو یاد تو میندازه دوست دارم ...مثلا دریا رو واسه کشتی نجات دوست دارم  ....  من پر پرواز رو تا میام به کربلات دوست دارم ...پسرم رو وقتی که میفته روی پات دوست دارم ....من بخاطر حرمت دنیا رو دوست دارم ... واسه دیدنش امروز و فردا رو دوست دارم ...مثلا شبها رو واسه دیدنت تو خواب دوست دارم ... بچه نوزاد رو واسه نوزاد رباب دوست دارم ...😢 حالمو تو هفته، شب جمعه ها خراب دوست دارم  ❤❤ حب الحسین اجننی .... عشق منی عشق منی ❤❤  
الهی آمین برا کار میرین؟  ما برا کار میریم از درآمد همسرم راضی نبودیم بخاطر تورمی که سر به فل ...

توکلت به خدا باشه 

خدا هیچ بنده ای رو بی روزی نیافریده 

جوونی سن خامی و خطاست ...ببخش حسین 💔    همیشه ببخشش از بزرگتراست ...ببخش حسین💔       رضایتت ، رضایت خداست ...ببخش حسین 💔         به خونه برگردیم خونه آغوش حسینه مگه نه؟  به خونه برگردیم خونه بین الحرمینه مگه نه؟     سرنوشتی رو که نگات میسازه دوست دارم ...  هر چی که منو یاد تو میندازه دوست دارم ...مثلا دریا رو واسه کشتی نجات دوست دارم  ....  من پر پرواز رو تا میام به کربلات دوست دارم ...پسرم رو وقتی که میفته روی پات دوست دارم ....من بخاطر حرمت دنیا رو دوست دارم ... واسه دیدنش امروز و فردا رو دوست دارم ...مثلا شبها رو واسه دیدنت تو خواب دوست دارم ... بچه نوزاد رو واسه نوزاد رباب دوست دارم ...😢 حالمو تو هفته، شب جمعه ها خراب دوست دارم  ❤❤ حب الحسین اجننی .... عشق منی عشق منی ❤❤  
بله ما برای کار اومدیم   خانوادمم بیرجند زندگی میکنن خانواده همسرمم بیرجند زندگی میکنن ینی ...

الهی😪

عزیزم یه ماه دیگه من میام مشهد دوستت میشم

من یه چنتا فامیل اونجا دارم


راستی ماهنوز خونه نگرفتیم و بخاطرکارمون که هتل داریه مجبوریم نزدیک حرم خونه بگیریم منزل شما از حرم دوره؟ 

پیشنهادی دارین برا محله ای که هم خوب باشه هم قیمت مناسب؟ 

خونه ی ویلایی میخواستم بگیرم اما مشهد همه ی خونه های ویلاییش برا قبل از سال۷۰یا خیلی کوچیکه برا ما تو اهواز خونه ی ویلایی نوساز و بزرگ فت و فراوون هست

أن رجال فوارس لکنما لا سلطة تعلوا علی نسواني💪🏻😌❤
شوهرم شیراز راننده اسنپ هستن  اونجا هم میخوان برن تو اسنپ کار کنن  امیدوارم یه کار خوب گ ...

ان شاءلله عزیزم

ان شاءالله یه کارخوب با بیمه گیرش بیاد و چرخش براتون بچرخه

أن رجال فوارس لکنما لا سلطة تعلوا علی نسواني💪🏻😌❤
منم فقط به عشق آقا امام رضا دارم میام 💚

سلام من مشهدیم عزیزم درکل شهرخوبی هست حالا امام رضا ک سایشون بالای سرمونه ولی ازلحاظ امکانات واقعا عالی هست مردمان خوبی داره درکل مشهدهای اصیل میگم متاسفانه تنها مشکل اینه که تواین چندسال مهاجرزیادامدن برای مدارس وهرجا فکرکنی یکم سخت شده من خودم عاشق شهرم هستم شما ازکجا میان گلم

یه ضرب المثل انگلیسی هست که میگه :                                   اشتباه یه پزشک زیر خاک دفن میشه،،،،،                                    اشتباه یه مهندس روی خاک سقوط میکنه،،،،،،،                           اما اشتباه یه معلم روی خاک راه می رودوجهانی را به نابودی میکشد،،،،،،،،                                                                         بَرایِ حألِ دِلَمْ کَمْی غَزَلْ لٌطفاََ»ᥬ🥰᭄ 🌷🌷🌺🌹خدایا توکی رو داری که اینقدرآرومی❤❤🥺
سلام من مشهدیم عزیزم درکل شهرخوبی هست حالا امام رضا ک سایشون بالای سرمونه ولی ازلحاظ امکانات واقعا ع ...

از شیراز میام 

خدا رو شکر 

انشاالله اونام کشورشون خوب بشه و برگردن کشور خودشون 

یه دوست مشهدی داشتم ماه بود 

جوونی سن خامی و خطاست ...ببخش حسین 💔    همیشه ببخشش از بزرگتراست ...ببخش حسین💔       رضایتت ، رضایت خداست ...ببخش حسین 💔         به خونه برگردیم خونه آغوش حسینه مگه نه؟  به خونه برگردیم خونه بین الحرمینه مگه نه؟     سرنوشتی رو که نگات میسازه دوست دارم ...  هر چی که منو یاد تو میندازه دوست دارم ...مثلا دریا رو واسه کشتی نجات دوست دارم  ....  من پر پرواز رو تا میام به کربلات دوست دارم ...پسرم رو وقتی که میفته روی پات دوست دارم ....من بخاطر حرمت دنیا رو دوست دارم ... واسه دیدنش امروز و فردا رو دوست دارم ...مثلا شبها رو واسه دیدنت تو خواب دوست دارم ... بچه نوزاد رو واسه نوزاد رباب دوست دارم ...😢 حالمو تو هفته، شب جمعه ها خراب دوست دارم  ❤❤ حب الحسین اجننی .... عشق منی عشق منی ❤❤  
از شیراز میام  خدا رو شکر  انشاالله اونام کشورشون خوب بشه و برگردن کشور خودشون  یه ...

بسلامتی عزیزم بیان فقط انشالله موفق باشین همشهری میشیم🥰😉

یه ضرب المثل انگلیسی هست که میگه :                                   اشتباه یه پزشک زیر خاک دفن میشه،،،،،                                    اشتباه یه مهندس روی خاک سقوط میکنه،،،،،،،                           اما اشتباه یه معلم روی خاک راه می رودوجهانی را به نابودی میکشد،،،،،،،،                                                                         بَرایِ حألِ دِلَمْ کَمْی غَزَلْ لٌطفاََ»ᥬ🥰᭄ 🌷🌷🌺🌹خدایا توکی رو داری که اینقدرآرومی❤❤🥺
بسلامتی عزیزم بیان فقط انشالله موفق باشین همشهری میشیم🥰😉

عزیزم ممنونم 

💚❤🌹🌸

جوونی سن خامی و خطاست ...ببخش حسین 💔    همیشه ببخشش از بزرگتراست ...ببخش حسین💔       رضایتت ، رضایت خداست ...ببخش حسین 💔         به خونه برگردیم خونه آغوش حسینه مگه نه؟  به خونه برگردیم خونه بین الحرمینه مگه نه؟     سرنوشتی رو که نگات میسازه دوست دارم ...  هر چی که منو یاد تو میندازه دوست دارم ...مثلا دریا رو واسه کشتی نجات دوست دارم  ....  من پر پرواز رو تا میام به کربلات دوست دارم ...پسرم رو وقتی که میفته روی پات دوست دارم ....من بخاطر حرمت دنیا رو دوست دارم ... واسه دیدنش امروز و فردا رو دوست دارم ...مثلا شبها رو واسه دیدنت تو خواب دوست دارم ... بچه نوزاد رو واسه نوزاد رباب دوست دارم ...😢 حالمو تو هفته، شب جمعه ها خراب دوست دارم  ❤❤ حب الحسین اجننی .... عشق منی عشق منی ❤❤  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز