2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم شما که مشهدی هستین از معایب و حسن شهر مشهد بهم میگین؟

میخوام بیام مشهد ساکن بشم 

جوونی سن خامی و خطاست ...ببخش حسین 💔    همیشه ببخشش از بزرگتراست ...ببخش حسین💔       رضایتت ، رضایت خداست ...ببخش حسین 💔         به خونه برگردیم خونه آغوش حسینه مگه نه؟  به خونه برگردیم خونه بین الحرمینه مگه نه؟     سرنوشتی رو که نگات میسازه دوست دارم ...  هر چی که منو یاد تو میندازه دوست دارم ...مثلا دریا رو واسه کشتی نجات دوست دارم  ....  من پر پرواز رو تا میام به کربلات دوست دارم ...پسرم رو وقتی که میفته روی پات دوست دارم ....من بخاطر حرمت دنیا رو دوست دارم ... واسه دیدنش امروز و فردا رو دوست دارم ...مثلا شبها رو واسه دیدنت تو خواب دوست دارم ... بچه نوزاد رو واسه نوزاد رباب دوست دارم ...😢 حالمو تو هفته، شب جمعه ها خراب دوست دارم  ❤❤ حب الحسین اجننی .... عشق منی عشق منی ❤❤  

کرجم بدجور سرده🥶

هیچ وقت به آدما نگید"چرا اینقدر میخوابی؟""چرا انقدر جوش میزنی""چرا انقدر چاقی"تا کی میخوای درس بخونی""چرا برای چندرغاز میری سرکار؟""این همه تو خونه میمونی که چی بشه"و....  شایداون بین پریدن از یه ساختمون ۲۰ طبقه ، و بیخیال شدن از کاری که سالهاست براش تلاش کرده ،درس خوندنی که پر از فشار عصبی،فعالیت بدنی که نتیجه رو نمیبینه، بیماری که هر روز باهاش دسته و پنجه نرم میکنه و جنگی که راجع بهش با هیشکی حرف نمیزنه و سعی میکنه پیروز بشه ،.ویه حرف شما ممکنه اون لیوان صبری که با چنگ و دندون نگهش داشته...لبریز بشه.                                      ساعت ۱ بامداد ۹/۲۵ نی نی ام از پیشم رفت🖤😔💔                
عزیزم شما که مشهدی هستین از معایب و حسن شهر مشهد بهم میگین؟ میخوام بیام مشهد ساکن بشم 

ببین راستش چون من از کل خانوادم دورم به نظرم فقط مشهد بخاطر امام رضا خوبه وگرنه اصلا نمیتونم طاقت بیارم🥺

عزیزم شما که مشهدی هستین از معایب و حسن شهر مشهد بهم میگین؟ میخوام بیام مشهد ساکن بشم 

سلام خانمی

کدوم شهرین

من برای سکونت راهی مشهدم منتظرم امتحانات بچه هام تموم شه خودم اهوازم

أن رجال فوارس لکنما لا سلطة تعلوا علی نسواني💪🏻😌❤
ببین راستش چون من از کل خانوادم دورم به نظرم فقط مشهد بخاطر امام رضا خوبه وگرنه اصلا نمیتونم طاقت بی ...

منم فقط به عشق آقا امام رضا دارم میام 💚

جوونی سن خامی و خطاست ...ببخش حسین 💔    همیشه ببخشش از بزرگتراست ...ببخش حسین💔       رضایتت ، رضایت خداست ...ببخش حسین 💔         به خونه برگردیم خونه آغوش حسینه مگه نه؟  به خونه برگردیم خونه بین الحرمینه مگه نه؟     سرنوشتی رو که نگات میسازه دوست دارم ...  هر چی که منو یاد تو میندازه دوست دارم ...مثلا دریا رو واسه کشتی نجات دوست دارم  ....  من پر پرواز رو تا میام به کربلات دوست دارم ...پسرم رو وقتی که میفته روی پات دوست دارم ....من بخاطر حرمت دنیا رو دوست دارم ... واسه دیدنش امروز و فردا رو دوست دارم ...مثلا شبها رو واسه دیدنت تو خواب دوست دارم ... بچه نوزاد رو واسه نوزاد رباب دوست دارم ...😢 حالمو تو هفته، شب جمعه ها خراب دوست دارم  ❤❤ حب الحسین اجننی .... عشق منی عشق منی ❤❤  
ببین راستش چون من از کل خانوادم دورم به نظرم فقط مشهد بخاطر امام رضا خوبه وگرنه اصلا نمیتونم طاقت بی ...

سلام

برا کار رفتین؟ 

خانوادتون کدوم شهرن؟ 

أن رجال فوارس لکنما لا سلطة تعلوا علی نسواني💪🏻😌❤
سلام خانمی کدوم شهرین من برای سکونت راهی مشهدم منتظرم امتحانات بچه هام تموم شه خودم اهوازم

من شیرازم 

امیدوارم آقا امام رضا خودشون هوامونو داشته باشن💚

جوونی سن خامی و خطاست ...ببخش حسین 💔    همیشه ببخشش از بزرگتراست ...ببخش حسین💔       رضایتت ، رضایت خداست ...ببخش حسین 💔         به خونه برگردیم خونه آغوش حسینه مگه نه؟  به خونه برگردیم خونه بین الحرمینه مگه نه؟     سرنوشتی رو که نگات میسازه دوست دارم ...  هر چی که منو یاد تو میندازه دوست دارم ...مثلا دریا رو واسه کشتی نجات دوست دارم  ....  من پر پرواز رو تا میام به کربلات دوست دارم ...پسرم رو وقتی که میفته روی پات دوست دارم ....من بخاطر حرمت دنیا رو دوست دارم ... واسه دیدنش امروز و فردا رو دوست دارم ...مثلا شبها رو واسه دیدنت تو خواب دوست دارم ... بچه نوزاد رو واسه نوزاد رباب دوست دارم ...😢 حالمو تو هفته، شب جمعه ها خراب دوست دارم  ❤❤ حب الحسین اجننی .... عشق منی عشق منی ❤❤  
فضل بهاری درکار نیس زمستون ادامه پیدا کرده😄

دقیقا دوروز پیش بدجور گرم بود که کولر زدم الان از دیروز بدجوری سرده ها حالا😬

هیچ وقت به آدما نگید"چرا اینقدر میخوابی؟""چرا انقدر جوش میزنی""چرا انقدر چاقی"تا کی میخوای درس بخونی""چرا برای چندرغاز میری سرکار؟""این همه تو خونه میمونی که چی بشه"و....  شایداون بین پریدن از یه ساختمون ۲۰ طبقه ، و بیخیال شدن از کاری که سالهاست براش تلاش کرده ،درس خوندنی که پر از فشار عصبی،فعالیت بدنی که نتیجه رو نمیبینه، بیماری که هر روز باهاش دسته و پنجه نرم میکنه و جنگی که راجع بهش با هیشکی حرف نمیزنه و سعی میکنه پیروز بشه ،.ویه حرف شما ممکنه اون لیوان صبری که با چنگ و دندون نگهش داشته...لبریز بشه.                                      ساعت ۱ بامداد ۹/۲۵ نی نی ام از پیشم رفت🖤😔💔                
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792