ما رفتین ثبت نام مدرسه بزرگسالان برا ترمیم معدل
بعدش این پیام که اومد رفتم کافینت گفتم این چیه گفتش که باید بری تو سایتی که اونجا نوشته اطلاعاتت رو وارد کنی و الا نمیزارن خرداد امتحان نهایی بدی
الان برو تو اون سایتی که پایینش زده اطلاعتت رو وارد کن ثبت کن