2777
2789
عنوان

ازدواج

238 بازدید | 20 پست

دختری و میشناسید ک تا سن ۲۵ اصلا خواستگار نداشته

ولی بعدش ازدواج خیلی خوبی کرده باشه؟؟؟؟

خدا جانم شکرت                                                         آقایون درخواست ندین

۲۵ ک سنی نیس:/

خودِ عزیزم؛امیدوارم اون اتفاقی که منتظرشی به زودی رقم بخوره، انقد غیرمنتظره که مجبور شی یجا بشینی تا از شُک‌اش درای، یه لبخند واقعی بزنی و بیای بگی بلاخره اتفاق افتاد🍊☺

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دختری می‌شناسم تا ۳۰سالگی اینجوری بود بعد با کسی ازدواج کرد پسره آرزوی خیلیاس

وقتی اینجا تاپیک میزنی و از کسی بد میگی یا قضاوتش میکنی من جای اون اگه حق باهاش باشه جوابتو میدم ناراحت نشو!
سلام،از کجا  میدونی نداری؟شاید خونواده ت رد میکنن

امکان نداره 

مگه بچم 

بعدشم چون چند باد به مامانم گفتم چرا کسی نیست اگ کسی بود میگفت

خدا جانم شکرت                                                         آقایون درخواست ندین
امکان نداره  مگه بچم  بعدشم چون چند باد به مامانم گفتم چرا کسی نیست اگ کسی بود میگفت

چرا یه فامیل داریم مجرده الان پنجاه اینا سنشه،تو جوونیش خواهرش خواستگارارو رد میکرده ،اینم خبر نداشته،شاید مامانت گزینه هارو بهت نمیگه،که دلت نره،میخواد خیلی خوبشو بگیره،ولی قسمت خیلی مهمه

امکان نداره  مگه بچم  بعدشم چون چند باد به مامانم گفتم چرا کسی نیست اگ کسی بود میگفت


شاید مادر شما از اون دسته مادرایی هستن ک تا خاستگاری جدی نشده باهاتون درمیون نمیزارن....

دقیقا عین مادر بنده،من از فک و فامیل میفهمیدم و وقتایی ک مادرم با خاله ام باگوشی حرف میزدن😅

چرا یه فامیل داریم مجرده الان پنجاه اینا سنشه،تو جوونیش خواهرش خواستگارارو رد میکرده ،اینم خبر نداشت ...

بهن بگم ک اصلا اینجوری نیست 

حدودا ۳ سال پیش ب یکی از دوستام گفتم زنگ بزن به مامانم و بگو من دوستشم شماره شمارو از قبل داشتم و اینا بگو برای برادرم میخایم خواستگاری کنیم از دخترتون 

من از هکس و العمل مامانم و اینکه تا فهمیدم قضیه چیه اومد پیش من وایستاد

از اون موقع مطمعن شدم هیچوقت خبری  واسه من نشده

خدا جانم شکرت                                                         آقایون درخواست ندین
شاید مادر شما از اون دسته مادرایی هستن ک تا خاستگاری جدی نشده باهاتون درمیون نمیزارن.... دقیقا عین ...

شما چند سالته؟؟؟؟

خدا جانم شکرت                                                         آقایون درخواست ندین
۱۹سالمه

خوشبخت باشی همیشه 

شما ۱۹ سالته بارداری 

اونوقت اینجا به من میگن سنی نداری

خدا جانم شکرت                                                         آقایون درخواست ندین
خوشبخت باشی همیشه  شما ۱۹ سالته بارداری  اونوقت اینجا به من میگن سنی نداری


عزیزم من نمیگم شما سنی ندارید...گفتم شاید مادرتون خاستگارهایی رو ک پیشقدم میشن رو رد میکنن ،و به شما اطلاع نمیدن ⚘

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز