2777
2789

برو دکتر ریه

اگه تناسخ حقیقت داشته باشه و همه ما فقط یه روح در بدن ها و ظواهر مختلف باشیم ، دوست دارم بدونم چند نفر توی موزه ها به هنر خودشون خیره میشن ، موسیقی هایی که خودشون توی زندگی های مختلفشون ساختن گوش میدن و کتاب هایی رو میخونن که یادشون نیست خودشون نوشتن :))

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

رفتم دکتر عفونی 

منم چند سال پیش همین جور شدم رفتم دکتر ریه خوب شدم 

اگه تناسخ حقیقت داشته باشه و همه ما فقط یه روح در بدن ها و ظواهر مختلف باشیم ، دوست دارم بدونم چند نفر توی موزه ها به هنر خودشون خیره میشن ، موسیقی هایی که خودشون توی زندگی های مختلفشون ساختن گوش میدن و کتاب هایی رو میخونن که یادشون نیست خودشون نوشتن :))

من برای درمان این بیماری به دکتر شهرام سیدی مراجعه کردم. ایشون بهترین متخصص اسم و آلرژی در تهران هستن. دکتر سیدی با حوصله تمام مراحل درمان و داروها را برایم توضیح داد. این باعث شد که با اطمینان بیشتری درمان را آغاز کنم و به تمامی نکات توصیه‌شده عمل کنم.

منم چند سال پیش همین جور شدم رفتم دکتر ریه خوب شدم

اسم دکترتون رو لطف میکنید بگید 

نی نی یارها به من یه چیز یاد دادند که حتی تو مجازی هم نمیتونم درد دلمو بگم.نی نی یارها تا حالا چهار تا کاربریمو حذف کردیا. این کاربری به دست ۳ نفر می باشد
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز