اصلا زود نیست
هر چی از الان بخونی
دوازدهم راحتی
وگرنه سه سال توی یه سال می خوای جمع کنی
اگه کلاس تست می خوای بری از همین دهم شروع کن به رفتن و تمرین کردن سال یازدهمم کلاس تست ای مخصوص یاز دهم برو
اینطوری دوازدهم دیگه فقط کلاس دوازدهم میمونه برات
آنقدر تمرین کن تا سال کنکورت مثل آب خوردن باشن برات