سلام دوستان من نزدیک نه ماهه عقد کردم و اینکه من تهرانم و همسرم نزدیکای کرج یک مقدار راهمون دوره من وقتی میرم مجبورم حداقل یکی دو روز بمونم اونجا
مادر شوهر من اوایل خیلی خوب بود مهربون بود و من هرسری که میرفتم اونجا تو کار های خونه کمکش میکردم نه خیلی که همه کار هارو بکنم مثلا ظرفای ناهارو میشستم گرد گیری میکردم و گاهی جارو میکشیدم
سری های بعدی که من میرفتم اونجا بشدت باهام سرد برخورد میکرد اصلا باهامون حرف نمیزد حتی با همسرمم
و خیلی توقع داره من همه کار های خونرو انجام بدم
و یه موضوع دیگه ای که سعی کردم توقع نداشته باشم این بود که برای من که سال اول عیدم بود عیدی نیاوردن ۲ تومن پول ریختن تو حساب همسرم و گفتن عیدی
در حالی که من توقع طلا و لباس نداشتم فقط گفتم یکم تزئینی و اینا
بنظرتون من توقع دارم؟ و اینکه وقتی میرم خونشون همه کار هاشو بکنم ؟ لطفا کمکم کنید