2777
2789
عنوان

غذای کمکی

259 بازدید | 33 پست

دوستان سلام دوقلوهای من اخر هفت ماه هستن و اگه بخوان راحت روزی سه کاسه سوپ رقیق شده رو میخورن ولی توی سایت های مختلف زده کلا چهار تا شیش قاشق انواع پوره و فرنی رو بدید نکنه من دارم زیاد بشون میدم و براشون بد بشه شما چ تجربه ای دارید

هر چقد دوس دارن و دلدرد نمیشن بده بخورن.. بقیه ش چرت و پرته .. نوش جونشون

اگه تو دلی داری و دنبال سیسمونی با قیمت مناسبی یا لباس واسه نی نیت میخای یه سر ب پیجم بزنkarma.kids.99

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اون که میگن یکی دوقاشق برا تست حساسیت هست 

و 

معده هم بتونه هضم کنه اولش 

بعد اروم اروم بیشتر میکنن غذارو و هر قدر خواست بخوره 

به بچه م فکرمیکنم،به حس بارداری ، حس شیر دادن به یه تیکه از وجودخودت و عشقت ، حس نفس کشیدن های ریز ریزش تو بغلم خیلی اوقات تو درونم حمل میکنم . با خودم میگم خدایا میشه من بچه خودم رو ببینم!  🌷   دوستان گلم این امضای من بود سالها ...بعد معجزه خدا رو دیدم دلتون خواست سر بزنید به تاپیک خاطره زایمانم ...امیدوارم خدا به هر کس دلش میخواد به حکمت و مصلحت خودش ببخشه...🥰 برای شفا و سلامتی پسرم دعا کنید لطفا سپاس❤️https://www.ninisite.com/discussion/topic/7503866/%D8%AE%D8%A7%D8%B7%D8%B1%D9%87-%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D9%85%D8%A7%D9%86?page=1

3کاسه؟  چند قاشق میشه؟

دوتا بچه وعده ای یه کاسه میخورن ..سوپ رقیق شده فک کنم بشه مفرس ۱۵تا ۲۰قاشق

اگه تو دلی داری و دنبال سیسمونی با قیمت مناسبی یا لباس واسه نی نیت میخای یه سر ب پیجم بزنkarma.kids.99
دوتا بچه وعده ای یه کاسه میخورن ..سوپ رقیق شده فک کنم بشه مفرس ۱۵تا ۲۰قاشق

ببین زیاد نده عادت میکنن، معده جا باز میکنه یکم بزرگترشن چاق بد شکل میشن، 

برادرزاده منم اینجوری شد، 😐

نگاه نکن اینجا میگن هرچی میخورن بده بهشون. برو از بهداشت سوال کن اصلا

🥰بهترین های من پسرمآریادخترم آیسو🥰
ببین زیاد نده عادت میکنن، معده جا باز میکنه یکم بزرگترشن چاق بد شکل میشن،  برادرزاده منم اینجو ...

تو کارت بهداشت نوشته روزی سه تا ۱۲۰ تا ینی تقریبا روزی سه کاسه 

چجور درست میکنی چیا میدی عزیزم؟

والا همه چی میدم مثلا صبح زرده تخم مرغ عصرا فرنی با موز پخارپز شده یا سیب و هویج ظهر و شبم سوپ شیرم آپتامیل هر سه ساعت ۱۱۰سی سی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز