دوستان میشه باتجربه ها راهنماییم کنن..مشکلم پسرم که۶سالشه و فوق العاده پرخاشگر مخصوصا بامن که مامانشم ولی وابسته باباشه با اون بهتره..خلاصه زود عصبی میشه و اکثر مواقع که میگم کاری کن میگه بمن چه و گوش نمیده حتی مارم با دست هول میده خیلی ناراحتم دوس دارم آروم و مهربون باشه..چکار کنم