تولد ابجیم پس فرداست سوال اینجاست که بین من و مادرم اختلاف پیش اومده من میگم تولد رو همون روز بدنیااومدنش باید بگیریم یعنی پس فردا .
مامانم میگه نه فرداشب باید بگیریم.
کدومدرستع؟
#ملی_گرا 💚🌱 آریایی پرست هستم ،من دختر ایرانم.... ایلدا هستم از نسل ارتمیس و نژاد بی همتای کوروش بزرگ😍 #درتکاپوی_آفرینش_دوباره خیلی جالبه ما فکر میکنیم هرچیزی که میبینیم یا حس میکنیم رو باید بگیم اما :ادب یعنی اندکی تأمل میان آن چیزی که من حس میکنم و آن چیزی که بروز میدم... (من کورش هخامنشی فرمان دارم که بر مردمان ملال نرود که ملال مردمان ملال من است و شادمانی مردمان شادمانی من.بگذارید هر کس به ایین خویش باشد.زنان را گرامی بدارید.فرودستان را در یابیدو هر کس به تکلم قبیله خویش سخن گوید.گسستن زنجیرها ارزوی من است.ما شب و شقاوت را خواهیم زدود و زندگی را ستایش خواهیم کرد.تا هست سرزمین من اسمانی باد) مستدام باد ایرانِ کوروش 🫶
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
هم شبش میگیرن بعضیا هم همون روزش ..... مدارا کن بعدم تولد خواهرته تولد خودت نیس ک☹️ دغدغتو
دغدغه ام نیست سوالمه!!!!!
به عشق گفتن این جمله وارد تاپیک ها میشید !!!!
#ملی_گرا 💚🌱 آریایی پرست هستم ،من دختر ایرانم.... ایلدا هستم از نسل ارتمیس و نژاد بی همتای کوروش بزرگ😍 #درتکاپوی_آفرینش_دوباره خیلی جالبه ما فکر میکنیم هرچیزی که میبینیم یا حس میکنیم رو باید بگیم اما :ادب یعنی اندکی تأمل میان آن چیزی که من حس میکنم و آن چیزی که بروز میدم... (من کورش هخامنشی فرمان دارم که بر مردمان ملال نرود که ملال مردمان ملال من است و شادمانی مردمان شادمانی من.بگذارید هر کس به ایین خویش باشد.زنان را گرامی بدارید.فرودستان را در یابیدو هر کس به تکلم قبیله خویش سخن گوید.گسستن زنجیرها ارزوی من است.ما شب و شقاوت را خواهیم زدود و زندگی را ستایش خواهیم کرد.تا هست سرزمین من اسمانی باد) مستدام باد ایرانِ کوروش 🫶