2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شما کی انتقال دادی..من فریز بود

من تازه بم امپولا رو دادن. بزنم سونوشم اگ خب بود برم برا تخمک کشی. راستی میگن نشاسته خبه بخوری بعد انتقال اره?? و اینکه باید تازمان ازمایشت ک + بشه استراحت کنی.فقط. 

رَبِّ لا تَذَرْني فَرْداً وَ اَنْتَ خَيْرُالْوارثين🌹

من تازه بم امپولا رو دادن. بزنم سونوشم اگ خب بود برم برا تخمک کشی. راستی میگن نشاسته خبه بخوری بعد ا ...

استراحت نسبی باید داشته باشی کارای شخصیتو خودت میتونی انجام بدی خدا کنه جواب بگیرم برام دعا کن

استراحت نسبی باید داشته باشی کارای شخصیتو خودت میتونی انجام بدی خدا کنه جواب بگیرم برام دعا کن

اره حتمن مثبت میشی.روزا سریال بریزنگا کن سرت گرمشه. شوهرتم این روزا اگ چیزی گف اصلا جوابش نده بزن ب گوش کری خودتو. ک خدانکرده بحث بوجودنیادک برات بده.. فقط ارامش.برو سریال بریز ازین ترکیا نگا کن. اهنگ بزا گوش کن قران بخون ب خودت برس. کلا بیخیالی فقط. تا دوهفته بعدک بری بتا بدی .منم دعات میکنم مثبتی مطمئن باش

رَبِّ لا تَذَرْني فَرْداً وَ اَنْتَ خَيْرُالْوارثين🌹

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

چی بپوشممم

baharrr_22 | -2 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز