من خیلی مطالعه داشتم خیلی کتاب خوندم .همزمان مشاور هم رفتم
اول به من گفتن دلیل بی توجهی و حمایت نکردن شوهرت اینه که باید بهش محبت کنی اقتدار بدی .من انجام دادم سه ماه .دیدم پررو تر شده .از نظر حمایت هم فرقی نکرده .قهر هم کردیم سر یه موضوعی آدمی که زود میومد قبلاً برای معذرت خواهی نیومد چند روز طول کشید .انگار مغرور شده بود .
بی توجهی هم می کنم و روند قبلی .تو دعوا میگه محبت نداره . و باز مثل همیشه بی حمایت ه .
اصلا انگار نه انگار تو فاز زن و خانواده نیست .تو هر جمعی مخصوصا خونه پدرش تو دور ترین نقطه از من می شینه و فقط بحث کار و کار و کار .تو خونه باز بهتره 😬
دیشب جاری به پای شوهرش بلند شد مادرشوهرم جوری با تحقیر به من نگاه کرد .تو دلم گفتم اگه به بلند شدن من ه که من چند ماه هم رعایت کردم این درست نمیشه .کاش راه حل من این بود ...