sparia مدیر عضویت: 1396/11/25 تعداد پست: 3410 عنوان درآمد | مشاهده متن کامل بحث + 205 بازدید | 32 پست خیلی درآمد مون کمه..خودمم شوهرمم نمیزاره برم سرکار.خیلی بخاطر این قضایا و چیزای عادی ک نمیتونم بخرم غصه میخورم😢 1402/02/09 | 22:50 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
sparia مدیر استارتر عضویت: 1396/11/25 تعداد پست: 3410 راستش من زیاد از کار خونه نمیدونم ولی دوستانی داشتم که پول خوبی در می آوردن خودم بیشتر تو بازارم تو بازار یعنی چی؟کاسبی دارید؟؟
ساریناکامی عضویت: 1401/07/22 تعداد پست: 2562 درخواست دادم نمیدونم چیکار کردم که نمیاد درخواست ها 😕میتوتی بیای ایتا یا روبیکا سفیر سلامتی هستم خوشحال میشم بتونم کمکت کنم، یک قدم تا رسیدن به زیبایی و سلامتی🥰🥰🥰🥰🥰🥰
لولو_ای_ترسو عضویت: 1402/02/09 تعداد پست: 206 انجام نمیده. تخصص هم نداره سرمایه هم نداریم میترسم مجبورش کنم مغازه اجاره کنه اما نشه یهو سر ... خب با مغازه زدن که سرمایه به باد نمیره بعدش فکر منفی انقد تو سرت نباشه فکر مثبت کن فک کن اگه کارتون بگیره چی
sparia مدیر استارتر عضویت: 1396/11/25 تعداد پست: 3410 نمیدونم چیکار کردم که نمیاد درخواست ها 😕 میتوتی بیای ایتا یا روبیکا ایتا
ساریناکامی عضویت: 1401/07/22 تعداد پست: 2562 ایتا باشه عزیزم ۰۹۳۵۴۱۰۷۱۹۰ این شماره منهیا میخوای ایدیتو بده سفیر سلامتی هستم خوشحال میشم بتونم کمکت کنم، یک قدم تا رسیدن به زیبایی و سلامتی🥰🥰🥰🥰🥰🥰
sparia مدیر استارتر عضویت: 1396/11/25 تعداد پست: 3410 خب با مغازه زدن که سرمایه به باد نمیره بعدش فکر منفی انقد تو سرت نباشه فکر مثبت کن فک کن اگه کارتون ... مثلا مغازه چی؟؟اینقدر همه از کاسبی مینالن که مردم پول دستشون نیست و کسی نمیاد و این حرفارو از اطراف میشنویم دیگه این فکرا میاد تو ذهنم....راستش شوهرمم با عرضه نیست خیلی پیگیرو کاربلد نیست
sparia مدیر استارتر عضویت: 1396/11/25 تعداد پست: 3410 من اره تو کار پخشم موفق باشید.اگر بخام کاری با سرمایه کم شروع کنم چه کاری پیشنهاد میدین؟؟
لولو_ای_ترسو عضویت: 1402/02/09 تعداد پست: 206 مثلا مغازه چی؟؟ اینقدر همه از کاسبی مینالن که مردم پول دستشون نیست و کسی نمیاد و این حرفارو از اطرا ... اولا که کاسبی همیشه توش پول هست متاسفانه توقعات کاسبا رفته بالا وگرنه پولش خوبه میتونی با سرمایه کمی مغازه لوازم آرایشی بزنی
لولو_ای_ترسو عضویت: 1402/02/09 تعداد پست: 206 موفق باشید.اگر بخام کاری با سرمایه کم شروع کنم چه کاری پیشنهاد میدین؟؟ متاسفانه الان انقد سرمایه گذاری ها هنگف شده با پول کم خیلی سخته ولی گفتم اگه میتونی یه مغازه ای سرپا کنی عالیه
sparia مدیر استارتر عضویت: 1396/11/25 تعداد پست: 3410 اولا که کاسبی همیشه توش پول هست متاسفانه توقعات کاسبا رفته بالا وگرنه پولش خوبه میتونی با سرم ... بجز رهن مغازه برای شروع چقدر سرمایه میخاد؟؟اینهمه مغازه و پیج آرایشی هست فکر میکنی جواب میده؟؟
sparia مدیر استارتر عضویت: 1396/11/25 تعداد پست: 3410 متاسفانه الان انقد سرمایه گذاری ها هنگف شده با پول کم خیلی سخته ولی گفتم اگه میتونی یه مغازه ای سرپا ... مثلا مغازه چی؟
لولو_ای_ترسو عضویت: 1402/02/09 تعداد پست: 206 بجز رهن مغازه برای شروع چقدر سرمایه میخاد؟؟ اینهمه مغازه و پیج آرایشی هست فکر میکنی جواب میده؟؟ اگه کارتو بلد باشی اصن تو بگو نصف مغازه های شهر لوازم آرایشی
sparia مدیر استارتر عضویت: 1396/11/25 تعداد پست: 3410 اگه کارتو بلد باشی اصن تو بگو نصف مغازه های شهر لوازم آرایشی خب تاحالا انجام ندادم....بنظرت میتونم؟؟