2789
عنوان

پشیمونی

| مشاهده متن کامل بحث + 214 بازدید | 19 پست
نه من توقعات زیادی ندارم می‌دونی دیگ عشق تو زندگی. نباشه زندگی سرده ولی شوهرم دوسم داره

حالا یکی باشه شما دوستش داشته باشی ولی اون شما رو دوست نداشته باشه دلت بشکنه و اخلاق نداشته باشه خوبه

من مسلمانم و شیعه و به همه ادیان احترام میگذارمشهید برای من یعنی امام حسین که در برابر ظلم قیام کردشهید یعنی حر که نگفت مامورم و معذور جانب حق رو گرفت و جاودانه شد====================اونایی که همه چی براشون گل و بلبله شاعر میگه*تو کز محنت دیگران بی غمی نشاید نامت نهند ادمی*

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

آیا بوده کسی که مهری به شوهرش نداشته اوایل عقد ولی بعدش مهرش به دلش نشسته باشع؟؟؟؟؟

بله ولی بشرطی که هی با این و اون مقایسه نکنی

من مسلمانم و شیعه و به همه ادیان احترام میگذارمشهید برای من یعنی امام حسین که در برابر ظلم قیام کردشهید یعنی حر که نگفت مامورم و معذور جانب حق رو گرفت و جاودانه شد====================اونایی که همه چی براشون گل و بلبله شاعر میگه*تو کز محنت دیگران بی غمی نشاید نامت نهند ادمی*
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز