2777
2789
عنوان

پشیمونی

214 بازدید | 19 پست

سلام 

من نزدیک به یه ماهه عقد کردم 

شوهرم قیافش معمولی وضعشم خوبه متوسطه اخلاقم داره روزی ک اومد خاستگاری خاستم بعد اینکه عقد کردم باورم نمیشد عقد کردم 

ولی نمی‌دونم چرا به دلم نمیشینه 

حتی بهم محبت می‌کنه هیچ فایده ندارد من اذیتم 

آیا کسی این تجربه رو داشته ؟

منم میترسم به روزی به این وضعیت برسم

حسی رو تو قلبم به‌وجود آوردی که مطمئنم اگه نبودی هیچوقت تجربش نمیکردم.                 عشقم غفور♡                                       پنجمین حساب کاربری( اولین عضویت من در سایت ۱۴۰۰/۱/۸)                                  

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

😔😔😔 نمی‌دونم چیکا کنم چون ازدواج دوم مه راهی ندارم 

ای بابا سر تو بنداز پایین زندگیتو کن نمیشه که همه چی رویایی باشه انتظاراتتو پایین بیار و به خوبیهاش نگاه کن

من مسلمانم و شیعه و به همه ادیان احترام میگذارمشهید برای من یعنی امام حسین که در برابر ظلم قیام کردشهید یعنی حر که نگفت مامورم و معذور جانب حق رو گرفت و جاودانه شد====================اونایی که همه چی براشون گل و بلبله شاعر میگه*تو کز محنت دیگران بی غمی نشاید نامت نهند ادمی*
ای بابا سر تو بنداز پایین زندگیتو کن نمیشه که همه چی رویایی باشه انتظاراتتو پایین بیار و به خوبیهاش ...

نه من توقعات زیادی ندارم می‌دونی دیگ عشق تو زندگی. نباشه زندگی سرده ولی شوهرم دوسم داره

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792