2777
2789
عنوان

اچ پی وی؟؟؟

122 بازدید | 11 پست

بچه ها چند روزه روی لابیام یه جوش زده ولی خیلی سفته

یه کمم خارش داره

من اول فک کردم بخاطر شیو کردنه الان میترسم زگیلی تبخالی چیزی باشه

هیچ ترشحی هم نداره ضمنن

خیلی میترسم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

نگران نباش عزیزم منم یه مدتی درگیرش بودم فریز کردن و اینا نتیجه ای نداد خیلی دکتر رفت ولی درنهایت یه خانمی به اسم خانم حسینی کمکم کرد لان خداروشکر اکی شدم  کارشون درمان hpv آزمایشاتمم بعد دوره درمان کامل منفی شد

اینم پیج اینستاشون
اینم شماره تماسشون : 09924405595 خودت تماس بگیری راهنماییت میکنن نگران نباش عزیزم
آیدی روبیکا   @DrHosen
آیدی ایتا @Clinicroyal20

سلام دوست عزیز تست دادین؟؟؟انشالله که چیزی نباشه

ولی وقتی همچین شرایطی داری حتما واکسنشو بزن که خیالت راحت باشه

واکسن ۴ یا ۹ ظرفیتی امریکایی بزن

خواستی من جایی رو معرفی کنم که داره


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792