2777
2789
یاسمین من تا روز سوم انجام دادم منتظر روز چهارمم
مهربان همیشگی من... خودت گفتی:ادعونی استجب لکم... بخوانید مرا تا اجابت کنم شمارا... گوش کن... این منم که اینروزها بیش از همیشه میخوانمت... اجابت کن مرا...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

الراز من هنوز دارم گام اول کار میکنم چقدر سخته
مهربان همیشگی من... خودت گفتی:ادعونی استجب لکم... بخوانید مرا تا اجابت کنم شمارا... گوش کن... این منم که اینروزها بیش از همیشه میخوانمت... اجابت کن مرا...
سلام گل عروسها دو روز من نبودما چقدر فعالیت افرین
الزار یاسمین و ترمه عزیز ممنون
ترمه جون انشالله زودتر خوب میشی و یک دکتر خوب سر راهت قرار میگیره
الزار جون خواهر شما هم انشالله زودتر سلامتیش بدست بیاره
بقیه دوستان 😘😘😘😘
سوالاتم: پیشاپیش مرسی که جواب می دین :* گام اول فقط نوشتن هست یا پاکسازی وسایل و لباس و ... هم جزوشه؟ من موقعی که خواستم شروع کنم به انجام دادن گام ها یه استرس شدیدی گرفتم حس کردم اصلا نمی تونم ازدواج کنم از نظر احساسی آماده نیستم. با اینکه همیشه تو فکر اینم که کاش ازدواج می کردم. شما این حس رو نداشتین؟ با این وجود ادامه بدم یا نه؟ من مثل شما رابطه ی شفافی با خدا و مذهب ندارم و اهل دعا و عبادت هم نیستم. بیشتر گام ها درگیر این چیزاس. تکلیف من چیه این وسط؟
دلم خیلی گرفته... دارم دیوونه میشم تو این خونه و بین پدر و مادرم. من شدم این وسط کیسه بوکس همه ی مشکلاتشون رو به من می گن به جای اینکه با هم حرف بزنن دعواهایی که دارن سر من داد می زنن. همینجوری زندگی واسه خودمم که ندارم اینا هم اینجوری اعصابمو به بازی می گیرن هر روز خدا. کتک هم خوردم همه دست و بالم جای چنگه داره خون میاد. دستم ورم کرده و انقد درد داره. حالا صبحم باید پا شم برم سرکار، که پولی دربیارم برای خرج خونه بشه یه چسیش برسه به خودم. نمی دونم چطور آزاد بشم از این شرایط. نه کسی میاد بگیرتم. نه فرصت دارم درس بخونم بتونم واسه ارشد برم شهر دیگه. نه اگه بخوام برم می تونم خرجمو دربیارم. مثه خر تو گل موندم تو این زندگی.
فیلی جونم قر بونت برم خودت اذیت نکن همه چیز درست میشع زندگی بالا بلندی داره اما آخرش بدون خوب و خوشه قسمتی از گام اول نگاه کن یک چیز مهم را همین آغاز راه یاد بگیر: بنویس.... این چیز مهمی است که باید بگیری، نوشتن. بزرگترین آرزوهای آدمی با نگاشتن برآورده می شود. البته نه هر نوع نگاشتنی. یادت باشد تو با حضور دل و با خلوص نیت به همه چیز خواهی رسید. پس علاقه مند و با پشتکار باش. حالا که ابزار لازم را فراهم کردی، بنشین و به خودت فکر کن و به خدای خودت و به زندگی ات و سعی کن که بنویسی. هرچیزی که پیرامون این سه، به ذهنت خطور می کند، بنویس. از خودت بنویس، تصور کن داری برای کسی می نویسی که هرگز لازم نیست چیزی از خودت را از او پنهان و دور نگه داری، تو داری اکنون برای خودخودت می نویسی، پس از همه ی خودت، از همه ی خصوصیاتت، از همه افکارت بنویس، حتی اگر ده صفحه کاغذ را سیاه کنی، بنویس. این بزرگترین تمرین و اولین و مهمترین گام است. پاکسازی لباس و اینا در قانون جذب میگه اطرافتان پالایش کنید بزارید انرژی های راکد جریان پیدا کنه
http://mob.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=1532549
سلام دوست های گلم حالتون خوبه چه روز قشنگی بازم یک فرصت تازه برای زندگی خدایاشکرت ازاینکه اینجام وزندگیمو رقم زدی خداجون من توکل کردم به تو ودیگه تلاشی ندارم سپرده ام به خودخودت من فرزندبازیگوشی هستم صبحانه خوردم یک رژ زدم واسپری بندانگشتی گذاشتم وساعت والنگوهام وموهاموخوشگل بستم ویک لباس خوشگل پوشیدم دارم اشپزی می کنمباکلی انرژی مثبت دعامی کنم دلتون خوش باشه زندگی هاتون شادلبتون خندان
ذهنیت ما تعیین میکنه روزمون چجوری بگذره👅 از پیله تنهاییت بیرون بیا😉 و از سختیهای پیش روت درس بگیر👌 همین سختیهاست که تو رو میسازه💓 پس امروز یه روز خوبه🐾 مگه اینکه با فکر دیروز خرابش کنی😜
الراز جون شروع این تاپیک اوضاعم خیلی بدبود حالامی خوام ازگام ۱بازم شروع کنم نوشته بنویس ازخودت ازخدات خب اجی از چی خودم مثلا از زندگیم؟اگه کارمنفی کرده باشم وبنویسم ادم منفی جذب میشه؟
ذهنیت ما تعیین میکنه روزمون چجوری بگذره👅 از پیله تنهاییت بیرون بیا😉 و از سختیهای پیش روت درس بگیر👌 همین سختیهاست که تو رو میسازه💓 پس امروز یه روز خوبه🐾 مگه اینکه با فکر دیروز خرابش کنی😜
ذهنیت ما تعیین میکنه روزمون چجوری بگذره👅 از پیله تنهاییت بیرون بیا😉 و از سختیهای پیش روت درس بگیر👌 همین سختیهاست که تو رو میسازه💓 پس امروز یه روز خوبه🐾 مگه اینکه با فکر دیروز خرابش کنی😜
بچه ها من همسر دلخواهم رو پیدا کردم و خیلی دوسش دارم خیلی خیلی. ۶ سال باهم بودیم و خیلی دوسم داشت قرار نامزدی و همه چی گذاشته شده بود و فقط مونده بود عقد کنیم. که همه چی بهم خورد نمیدونم چرا یهو اون که ۶ سال همه کار برای بهم رسیدنمون کرد و مهربون ترین بود همه چی رو تموم کرد. خودمم بی تقصیر نبودم البته . خیلی دلم تنگه براش . گفته میخواد ازدواج کنه ولی دوستای نزدیکش میگن الکی میگه . بچه ها من خیلی خیلی خیلی دوسش دارم و آرزوم اینه برگرده مث قبل عاشقم بشه و ازدواج کنیم کنار هم خوشبخت بشیم. هر شب خوابشو میبینم. خواب میبینم کنارمه دستمو گرفته خیلی حس امنیت میکنم. بچه ها برام دعا کنین خواهش میکنم جز خدا به کسی امید ندارم
خدایا خیلی دوست دارم شکرت❤❤❤
چرارفت
ذهنیت ما تعیین میکنه روزمون چجوری بگذره👅 از پیله تنهاییت بیرون بیا😉 و از سختیهای پیش روت درس بگیر👌 همین سختیهاست که تو رو میسازه💓 پس امروز یه روز خوبه🐾 مگه اینکه با فکر دیروز خرابش کنی😜
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز