2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بچه ها خوش به حالتون چقدر حسای خوب دارید من چند روزه خیلی داغونم الانم اومدم سرکار با یه حس خیلی داغون فقط دلم می خواد بمیرم یا به خواب ابدی برم من مذهبی نیستم ولی هر وقتم رفتم سمت نماز و دعا (و هر بارشم کاملا خالصانه بوده) فقط اتفاقای ناراحت کننده برام افتاده این چند وقت خیلی نا امید و بی انگیزه م
فیلی جون من الان مثلاشکست عشقی خوردم. درد داره ها ولی موندن توی اون رابطه چیزی جزصدمه برای من نداشت . برای این قبول کردم که گذشته ام یک گوشه بزارم وآه وناله نکنم که چرا اون اتفاق افتاد میدونم توی گذشته هرتصمیمی گرفتم بهترین بوده وبرای رشدمن نیازبوده اون اتفاق ها دو روزه آروم ترشدم ازوقتی دیگه پیامم ندادم بهشته دلم یکمی شکسته ولی خیلی آدم هامی شکنن مهم اینه بعدشکست چی کارمی کنند این شکست یک استارت برای پیروزیه . هرآدمی هم که باعث آزارم شده کمرنگش کردم. دو روز هست صبح وقتی بلندمیشم خودموچای مهمان می کنم خودم برای خودم ارزش قایل نشم دیگران هم قایل نمیشن
ذهنیت ما تعیین میکنه روزمون چجوری بگذره👅 از پیله تنهاییت بیرون بیا😉 و از سختیهای پیش روت درس بگیر👌 همین سختیهاست که تو رو میسازه💓 پس امروز یه روز خوبه🐾 مگه اینکه با فکر دیروز خرابش کنی😜
قانون جذب و شکرگزاری خدای مهربان: #تمرین_مثبت_اندیشی 🔮قوانین کیهانی موفقیت🔮 💟تمرینات مثبت اندیشی 💟 ✔️روز 2⃣ 🙋سلام دوستان خوبم به به چه روز زیبایههههه چه روز دل انگیزیه.. خوب هستید؟ شاد هستید؟ قبراق هستید؟ عالی هستید؟ بانشاط هستید؟ خدا رو شکر...😍 🙏خدایا شکرت بابت این روز قشنگ 🙏خدایا شکرت بابت زیباییمون 🙏خدایا شکرت بابت سلامتی مون 🙏خدایا شکرت بابت شغلمون 🙏خدایا شکرت بابت خانواده مون هوراااااااااااااااااااا😄 یوهوووووووووووو💃 1⃣.وقتی از خواب پاشدین قبل از هر کاری به خدا (یا زندگی) سلام بدین و 3 بار بگین: دوست دارم خدا.🌺 (این تمرین رو هر روز انجامش بدین) 2⃣. 💟سه مورد از مواهب با ارزش زندگیتون رو به یاد بیارین و بابت هر کدومشون 3 بار بگید: خدایا شکرت بابت..... یا خدایا ممنونم بابت..... 🙏 مثلا: بابت زیباییتون_ پولتون_ کارتون_ سلامتیتون_ خونه تون و ... 🌞میتونید هر روز برای یک موهبت جدید شکرگزار باشید یا اینکه یک مورد که براتون خیلی مهمه، هر روز بابتش شکرگزاری کنید... (این تمرین رو هر روز انجامش بدین) 3⃣. همه ما انسانها اخلاق و خصوصیات خوب و جذابی داریم که دیگران در ما می پسندد و ما رو بابت اون ویژگی ها تحسین می کنند.💏 شاید بعضی از شما فکر کنید که چنین خصوصیاتی ندارین، ولی حقیقت اینه که بدون داشتن خصوصیات خوب هیچ انسانی نمیتونه کامل باشه. و جالبه بدونید که با توجه کردن و شکرگزاری بابت خصوصیات خوبتون، اونها چند برابر قبل می شند. و هر چه خصوصیات مثبتتون بیشتر باشند شما جذابتر و دوست داشتنی تر خواهید بود 😇 👸به خودتون توجه کنید و پنج مورد اخلاق و ویژگی مثبت و خوب در مورد خودتون پیدا کنید و بنویسید. و بابت داشتن این ویژگیهای مثبت به خودتون بگید: دوست دارم ..... بابت ..... مثلا: دوست دارم اهورا بابت اینکه مهربان هستی. 😍 4⃣. 🍡انجام کارهای خوب به ما احساس خوبی میدن و عزت نفسمون رو بالا میبرن. هر چه کارهای خوب بیشتری انجام بدین، بیشتر نسبت به خودتون احساس بهتری پیدا می کنید و احساس باارزش بودن می کنید.😇 و در نتیجه راحتر می تونید خودتون رو دوست داشته باشید. 😘 🏅به پنج مورد از کارهای خوبی که در طول یک هفته گذشته انجام دادید فکر کنید و اونها رو بنویسید. و بابت هر کدوم از اون کارها از خودتون 3 بار تشکر کنید. مثلا: ممنونم اهورا که پریروز به دوستت کمک کردی. 👬 5⃣.🍁دو مورد کار خوب بنویسید که قراره تا پایان امروز انجامش بدین. دو تا کار ساده ولی خوب. بعد از نوشتنشون خودتون رو متعهد کنید که تا پایان روز اونها رو انجام بدین. مثلا: دون پاشیدن به پرنده ها.🐣 صدقه به یک نیازمند. محبت به پدر و مادر.👨‍👩‍👧 هدیه به یک عزیز.🎁 خرید از یک دستفروش نیازمند. تلفن به یک دوست. معذرت خواهی از کسی بخاطر خطای گذشته. آشتی با کسی که ازش قهرین و... 6⃣.بعد از انجام همه این کارها در پایان 10 بار به خودتون بگین: دوست دارم......(جای خالی اسم خودتون رو بگید) 7⃣.در پایان امروز به خودتون از عدد 20 یه نمره بدین. سعی کنید نمره هیچکدوم از روزهای زندگیتون کمتر از 16 نشه. اهورا چرختاب🌹❤️🌹
ذهنیت ما تعیین میکنه روزمون چجوری بگذره👅 از پیله تنهاییت بیرون بیا😉 و از سختیهای پیش روت درس بگیر👌 همین سختیهاست که تو رو میسازه💓 پس امروز یه روز خوبه🐾 مگه اینکه با فکر دیروز خرابش کنی😜
سلام.ب نظر من همه چی جذب خواستگار نیست.من با اینکه ۳۲ سالمه و خواستگارای خوب دارم ولی خانواده م با توقعات بیش از حدشون دارن منو تبدیل به یه دختر افسرده میکنن.از هرکی خوشم اومد ی عیب روش گذاشتن.اون قیافه ش اینجوریه.اون یکی مامانش فلان جوره.یکی دیگه شهرش دو ساعت با ما فاصله داره.این یکی چون فلانی باهاش نسبت داره خوشمون نمیاد.خلاصه هرکی رو ی جور رد میکنن.الانم دونفر عاشقمن.خودم یکیشونو پسندیدم بخاطرش دعوا میکنم ولی انگار نه انگار
سلام معصوم جان،من کاملا باهات موافقم منم واقعا قبلا خواستگارای خوبی داشتم ک بخاطر سختگیری خانوادم،مجبور شدم جواب منفی دادم الانم رو همه ی عیبی میذارن
لطفا برای شادی روح مامان و بابام صلوات بفرستید
بهشون بگو۳۲سالت شده انقدرسخت نگیرن من بابام فقط میگه پسرخوبی باشه همین
ذهنیت ما تعیین میکنه روزمون چجوری بگذره👅 از پیله تنهاییت بیرون بیا😉 و از سختیهای پیش روت درس بگیر👌 همین سختیهاست که تو رو میسازه💓 پس امروز یه روز خوبه🐾 مگه اینکه با فکر دیروز خرابش کنی😜
بچه ها میشه بیاین این تایپیک http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=1545460&T=%D8%B5%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%AA_%D9%87%D8%AF%DB%8C%D9%87_%D8%AD%D8%B6%D8%B1%D8%AA_%D9%85%D8%B9%D8%B5%D9%88%D9%85%D9%87_%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A8%D8%AA_%D9%88%D9%81%D8%A7%D8%AA%D8%B4%D9%88%D9%86_
زانو بغل نشسته دلم کنج خانه ات،حالا فقط خیال من است وبهانه ات،باهر نفس تپیدوگرفت از فراق تو،قلب شکسته ازدل خسته سراغ تو،اقرار میکنم که خدایم فقط تویی،هر آنچه مانده است برایم فقط تویی،شاهد ترین به خلوت شب های تار من،سامع ترین به زمزمه های نزار من،افتاده بر زمین مپسندم که بی کسم،این سان غمین مپسندم که بی کسم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز