سلام عزیزم 💚
نمیدونم احساس کردم نیازه که این حرفا رو بگم🙃🤍
منم مثل شما حالم خوب نیست خیلیی وقته.
ولی تو تنهاییام وقتی به این آهنگ گوش میدم حداقل دلم آروم میگیره (آهنگ مَلکا از محسن چاوشی) شماهم اگر دوست داشتید گوش کنین 🤗❤️
[ وَٱذۡكُرِ ٱسۡمَ رَبِّكَ وَتَبَتَّلۡ إِلَيۡهِ تَبۡتِيلٗا ]: و نام پروردگارت را یاد کن و تنها به او دل ببند🌱🫂
امیدوارم خیلی زود حال دلتون پر از آرامش بشه❤️