سلام دوستان ببخشید ازشون مشورت میخوام من فرزند اخر هستم و و خواهر و برادرم از من بزرگ تر هستند مادرم برای اینکه خواهرم تنها نباشید من را به دنیا اورد و خوب انگار خدا بعد از چند سال من رو به پدر و مادرم داده الان سن پدرم ۵۳ هست و مادرم ۴۸ و بقیه هر وقت پدرم رو میبینند فکر میکنند که پدر بزرگم هست و دل من خیلی میشکنه به نظرتون چی کار کنم تا بقیه این حرف ها رو نزنند
پدر من که 53 ساله ، مامان بابام از هم جدا شدن ، بعد بابام زن گرفت تازه عروسی هم گرفتن الانم یه بچه 11 ماهه داره 🤣🤣🤣 ( خنده ی تلخ من از گریه غم انگیز تر است)
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
داداش منم ۱۴ سالشه بابامم همسن پدر شماست... همین که سایه اشون روسرته خدا رو شکر کن گلی...حالا سنش کمترم بود باز ادمای بیکار حرف واسه زدن داشتن... توجه نکن